KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 22 januari 2010

Eline Pelinkhof kaartjes.

Één sketch, twee kaarten.
Het onderste kaartje komt uit de creatief met kaarten (december).
Het bovenste kaartje heb ik wat aangepast.
Het papier is van Marianne Design, Eline's Vintage.
De stempel is een snoesje en ik heb er de vleugeltjes afgeknipt.
De tekst stempel ik pas, als ik weet voor welke gelegenheid ik hem op stuur.

Dit kerstkaartje is ook weer met papier van Marianne Design, Eline's Vintage.
Nu heb ik de vleugeltjes er wel aan laten zitten en ze bewerkt met stickels.
Het kantje heb ik met beige inkt bewerkt, want ik had geen beige kantje meer en ik vond wit kant hier niet zo bij passen.
Ook de roosjes heb ik met beige inkt bewerkt, om zo een "antiek look" te krijgen
Liefs Jolande.

2 opmerkingen:

chantal zei

Hallo Jolande,

Ben blij dat het opgelost is. Ik was echt moe aan het proberen een reactie te plaatsen.
Je hebt al mooie kaarten gemaakt. Die kant die doet het hem wel. Ook de antiek look vind ik prachtig.
liefs Chantal

Darina-mama zei

Открытка Супер!!!