KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 23 januari 2010

Lentekaart.

Dit kaartje heb ik gemaakt, omdat ik uitkijk naar de lente.
Het papier is van K & Company, Wild Raspery.
De randen heb ik met een stiksteek bewerkt.
In het midden heb ik een vlinder gestempeld en behandeld met embossing-glitter-poeder.
De andere vlinders zijn van Xenos.


Dit kaartje heb ik eenvoudig gehouden, om zoveel mogelijk van het mooie papier vrij te houden.
Het papier is vanKars X-mas collection, Specialty Paper Pad.
Het is helaas op de foto niet goed te zien, maar er zitten glittertjes op het papier.
Ik heb de shapeabilitie Fleur De Lis gebruikt en met 3D foam opgeplakt.
En in het midden een cirkel met een sneeuwvlok stempel, bewerkt met glitter-embossing-poeder, ook niet goed te zien op de foto.
Ook de cirkel heb ik met 3D foam opgeplakt.

Liefs Jolande.

3 opmerkingen:

chantal zei

prachtige kaarten. Ik hou van alle twee. Je hebt gelijk dat je de onderste niet teveel details hebt gegeven. Prachtig papier.
lies Chantal

PS de kaart hieronder, die kant is echt prachtig hoor. Weet je waar ik die kant kan kopen?

Ланочка2510 zei

мммммммм..как нежно!
обожаю бабочек!!!Очень красиво!!!

Angela zei

Ik vind je vlinderkaartje helemaal leuk! Weer eens wat anders!!
Liefs
Angela