KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 30 januari 2010

Oefenen met distress inkt.


Ik kleur mijn afdrukjes altijd in met Derwent kleurpotloden.

Maar nu ben ik druk aan het oefenen met inkleuren met distress inkt.

Nou ik kan wel zeggen, dat valt nog niet mee, maar ik heb nu een afdrukje waar ik best wel tevreden over ben. Alleen de blousse ben ik niet helemaal over te spreken.

Dit afdrukje durf ik wel op een kaartje te gaan gebruiken.

Ik vind het inkleuren met disstresinkt wel erg leuk om te doen en ik blijf gewoon lekker door oefenen.
Groetjes Jolande.

2 opmerkingen:

Milnie zei

ik zelf kleur nog steeds met derwentjes en durf het nog niet aan om me aan andere middelen te wagen, maar moet zeggen: het is je werkelijk schitterend gelukt!

liefs

chantal zei

prachtig gedaan. Ik vind het ontzettend moeilijk kleuren met distress inkt.
liefs Chantal

ps jammer dat je zo ver woont anders had je een keertje een workshop van SU kunnen bijwonen.