KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 17 januari 2010

Parijs.

                                                       
Met dit kaartje heb ik dit najaar met een wedstrijd bij de hobbystunter meegedaan.
En ik won zowaar de eerste plaats: een mooi gevulde scraptas.
Ik heb op de achtergrond een plaatje van de Eiffeltoren (van internet afgehaald) en geprint op cardstock.
Het frame heb ik met 3D blokjes erop geplakt.
Het papier is van Basic Grey "Bitter Sweet".
Het onderste kaartje was mijn kerstinzending voor de wedstrijd van de Hobbystunter.
Hier kreeg ik een troostprijs voor, een stempel met een inktkussen.

Ik heb hiervoor eerst een cirkel uitgesneden.
Met de cutlebug een Franse Lelie uitgesneden en erachter geplakt.
De cirkel heb ik ook nog geëmbosd met de cuttlebug en daarop de engel geplakt, die ik ook zelf heb gemaakt.
Liefs Jolande.

Geen opmerkingen: