KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 7 februari 2010

Een memoholder , een pennenbakje en een verjaardagskaart.


De kaart heb ik gemaakt voor Suzanne, die woensdag 18 wordt en het vandaag viert.
Het papier ??? Ik denk van Basic Grey, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb het papier uit mijn restjesbak gehaald.
Het voorbeeld komt uit de Marianne Doe, nummer 2.


Ik heb papier van Making Memories gebruikt.
Ik heb voor de kleuren rood en beige gekozen omdat,dat mooi bij mijn interieur past, ik heb op dit moment ook rode kaarsen staan.
En ga ik een andere kleur kaarsen neerzetten, maak ik weer nieuw in de kleur van die kaarsen.
De rozen heb ik zelf gemaakt.Klik met je linkermuisknop op de foto en je krijgt de rozen uitvergroot te zien.
Het idee heb ik van internet, http://ge-we.blogspot.com/2010/01/roosjes-maken.html
Is erg leuk om te doen en op deze manier heb je altijd de juiste kleur.
Voordat ik de roosjes in elkaar heb gezet, heb ik eerst de randjes bewerkt met disress inkt (vintage foto), om zo een "antieklook" te creéren.
Het patroon van de memoholder je kun je hier vandaan halen.
http://www.truikebron.com/wp-content/uploads/2010/02/DM-10-02-01.pdf HTML

Groetjes Jolande.

5 opmerkingen:

marieke zei

Mooi kaartje,en memoholder,en ook mooie roosjes,dat ga ik ook eens proberen.

groetjes marieke.

Linda zei

Wat een leuk setje heb je gemaakt. Mooie bloemen.

Gr Linda

Hobbyroom zei

nice komplect!

Ланочка2510 zei

ммммммм..какая симпатичная подставочка!как приятно из неё бумажки доставать!
здорово!нужни взять на заметочку!

Henriëtte zei

Ik kom nu pas deze leuke creaties van je tegen. Alweer zo mooi gemaakt!! Echt leuk om neer te zetten in je kamer...

Groetjessss