KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 5 februari 2010

Basic Grey en een kerstkaart.


Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Basic Grey (Sugared)
Ik heb Tilda schuin voor de cirkel gezet, zodat het mooie papier hiervan nog goed zichtbaar bleef.
Zo zonde om dat te verstoppen.
De bloem heb ikzelf gemaakt met de nestabilitie, scalloped cirkles.
En ik heb een takjes pons gebruikt.



De kerstkaart heb ik met papier van Kars, X-mas collectie gemaakt.
Het achtergrondje heb ik met de cuttlebug geƫmbost.
En ik heb nog wat stickles gebruikt op de rand en de pompon van de muts, maar dat is op de foto niet echt goed te zien.

Groetjes Jolande.

4 opmerkingen:

Linda zei

Ook deze zien er weer super uit!!!

Gr Linda

Angela zei

Wat goedzeg dat je kaartje is geplaatst! Wat een eer en dik verdient wnat je kaartje is echt PRACHTIG net als de andere!
Liefs
Angela

hildedewilde zei

ze zijn weer prachtig hoor jolande! ik vind het kaartje dat bij eline geplaatst is helemaal super!
gr, hilde

chantal zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Prachtig papier.
liefs Chantal