KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 3 februari 2010

Een Babykaart en een kerstkaart.


Dit kaartje heb ik voor Britt gemaakt, die eind deze maand een broertje krijgt.
Gemaakt met de nieuwe stempel van Eline Pellinkhof (Eline's Baby's)
En ik heb het nieuwe papier van Eline Pellinkhof (Eline's Babies Pink)gebruikt.
De bloem en de swirl heb ik met een creatables van Marianne Design gemaakt.
Het roosje in het midden van de bloem heb ik ook zelf gemaakt.
Het kantje heb ik op de markt gekocht.
Ikzelf vind het een schattig kaartje geworden.

En de kerstkaart heb ik met dezelfde sketch als het geboorte kaartje gemaakt.
Het idee komt uit de creatief met kaarten (december 2009).
Ook hiervoor heb ik papier van Eline Pellinkhof (Eline's Vintage) gebruikt.
De stempel is van Pigo.
De bloem heb ikzelf gehaakt.

Groetjes Jolande.

7 opmerkingen:

Kim Piggott zei

Two fabulous cards! Gorgeous colours and detail!
hugs
kim x

Linda zei

Zo leuk!!! Mooie kleuren gebruikt.

Gr linda

Eline zei

Leuk Jolanda! Kijk eens op mijn blog...
Groetjes, Eline

chantal zei

prachtige kaarten. Weer zo een leuk lint.
En wat een details!
liefs Chantal

manon's kaartenhoekje zei

hallo jolande,

leuk dat je op mijn blog bent geweest en bedankt voor je kompliment......

wat een schitterende kaart zeg...

groetjes manon

**Inge** zei

Ik vind je Eline kaart helemaal lief! Schattig wat je met het lint hebt gedaan door de gestanste bloem en het kantje wat zo onder het papier uit piept, cute:-D

Inge xOx

anita01 zei

Ook ik word hier zo blij van, lieffie hoor...
Je maakt de mooiste kaartjes en heb genoten van je heerlijke blog...

Warme groetjes,

Anita.