KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 13 februari 2010

Een hartjes kaart en een kerstkaart.


















Het papier van deze kaart is van Avec Colours Unlimited.
Het hart heb ik eerst met de cuttlebug uitgestansd en daarna geëmbosd.
Daarna heb ik het hart bewerkt met distress inkt (faded jeans).
Ik heb heel veel blaadjes geponst en bewerkt met zwarte inkt.
De roosjes heb ikzelf weer gemaakt.
Voor de kleinste roosjes heb ik tips van Jose gehad. Bedankt Jose
















Voor de kerstkaart heb ik papier van Basic Grey (Porcelain) gebruikt.
De krans heb ik van uitgeponste takjes gemaakt.
Helaas heb ik voor de tekst op het lint verkeerde inkt gebruikt en is het uitgelopen, maar ik kon het lint niet meer verwijderen.
Voor de bloem heb ik een Shapeabilitie Nested Poinsettias gebruikt.

















Hier een close-up van de bloem.
De bladnerven heb ik met stickels gemaakt en voor het hart van de bloem heb ik een ring van de kralen gemaakt.

roetjes Jolande.

5 opmerkingen:

Lia zei

DIE HARTJESKAART!!!!!!
GEWELDIG GEWOON.

De kerstkaart is ook mooi hoor, maar de hartjeskaart is gewoon prachtig.Complimenten!

groetjes Lia

Linda zei

Het ziet er prachtig uit , vooral de hartjes kaart.

Gr. Linda

marjolijn en annemarie zei

Haha, ook ik vind die hartjeskaart helemaal geweldig, zo leuk gedaan. Die zelfgemaakte roosjes zijn echt prachtig.
Groetjes Marjolijn

Gusta zei

wat maak jij mooie kaarten zeg
vooral je hartjes kaart is toppie

groetjes Gusta

Ланочка2510 zei

голубое сердечко.....какая прелесть!!!
и Тильдочки тоже хорошенькие....
спасибо за настроение!!!