KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 18 februari 2010

Glitterkaart.

Papier is van Sharon Ann Christmas Magic Collection.
Je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik heb glitterpapier gebruikt, klik je met de linkermuisknop op de foto, dan zijn de glitters beter te zien.
Het glitterpapier heb ik zelf gemaakt.
Voor de "kerstbal" heb ik eerst een cirkel gestanst met de scalloped cirkel nestabilitie.
Daarna heb ik een cirkel met de cirkelsnijder uitgesneden.
Daarop heb ik sneeuwvlokken gestempeld.
Na het stempelen heb ik de cirkel op mijn embossinkt-stempelkussen gedrukt en met glitter embossingpoeder bewerkt.
Voor de sneeuwvlokken heb ik eerst het glitterpapier gemaakt en ze daarna geponst.
Ik heb op de sneeuvlokken nog een mooie strassteen geplakt voor een hoog bling-bling gehalte, want dat mag wel voor een kerstkaart vind ik.

Groetjes Jolande.

4 opmerkingen:

Bianca zei

Wat een leuk idee, mooi gemaakt.
Groetjes,
Bianca

Gusta zei

hij is leuk hoor en inderdaad bling bling mag zeker op een kerst kaart

groetjes Gusta

Linda zei

Dit ziet er leuk uit!!!

Gr Linda

anita01 zei

Vind deze kaart zo mooi en helemaal je eigen stijl...en daar hou ik wel van hoor....supertjes.

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, wat gaaf.

Warme groetjes,

Anita.