KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 26 februari 2010

Kerstengel.























Papier: Avec Colours Unlimited.
De rand van de kaart heb ik met een borderpons uitgeponst en er daarna een randje omheen gehaakt.
Het vierkant heb ik uitgestanst met de cuttlebug (Nellie`s Multi Frame`s - vierkant).
Ook hier heb ik weer een randje omheen gehaakt.
Het middelste gedeelte van de mal heb ik twee keer uitgestanst en hier heb ik de ijsbloem mee gemaakt.
De stempel is een snoesje van Eline Pellinkhof.
Ik heb haar eerst gestempelt haar toen ingekleurd en "aangekleed"
Daarna heb ik haar weer gestempelt met embossinginkt en toen bewerkt met embossingpoeder, zo krijg je subtiel glitter op je afdruk.
De vleugels heb ik bewerkt met stickels.
Nog kleine strass-steentjes in haar staartjes en ze is klaar voor de kerst.

Groetjes Jolande.

13 opmerkingen:

hildedewilde zei

wauw jolande, dat zal wel een werk geweest zijn maar wat een prachtig resultaat!
echt toppie!
gr. hilde

Linda zei

Wat een leuke kaart, en wat een goed idee met die gehaakte randjes.

Gr Linda

Henriëtte zei

Wat heb jij er een werk van gemaakt zeg, maar hij is wel supermooi geworden!!

Groetjes Henriette

Jannie zei

Hoi Jolande, wat een schitterend kaartje en wat zijn de gehaakte randjes geweldig mooi echt fantastisch.

Fijn weekend en de groetjes Jannie.

Nyna zei

Hey Jolande!
Wat een prachtig sprankelend kaartje :) Erg lief!

Groetjes, Nyna.

Tineke's hobby zei

Hoi Jolanda
Super mooie kaart heel mooi ook met de gehaakte randjes
Groetjes Tineke

Gusta zei

wat een leuke kaart vooral de combi met haken
ik heb dat ook wel gedaan erg leuk hoor om te doen

Gr Gusta

Angelique zei

wooow wat is dat mooi zeg!! en wat knap dat randje haken, ik doe het je echt niet na! super ziet het eruit!!

Caroline zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, je hebt er een kunstwerk van gemaakt !!! En bedankt voor de link naar de strikjesmaker, ziet er goed uit !!!

freubeltjes kaarten zei

Hallo Jolande,

Ik zag dat je volger geworden was van mijn blog en daarom dacht ik laat ik eens op jij blog gaan kijken en ik moet zeggen je maakt prachtige creaties.Ik heb me daarom gelijk aangemeld als volger want ik wil nog wel meer van je prachtige werkjes zien.

Groetjes Ageeth.

paradijsvogel zei

Hoi Jolande ik zag dat ook volger van mijn blog geworden bent toppie hoor.
Je hebt ook super kaarten staan en deze vind ik wel een topper hoor die gehaakte randen.
Ik heb de mal ook en ga het zeker proberen je na te doen want ik vind dit wel zo leuk!!
Groetjes Janny

marjolijn en annemarie zei

wauw Jolande, wat een beauty is dit geworden zeg. Je hebt er wel veel werk van gemaakt zo met al die gehaakte randjes.

Liefs Marjolijn

crea-elma zei

Owwwww wat is die gaaf zo, echt heel leuk!!

groetjes Elma