KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 21 februari 2010

Magnolia kaarten.

.

Het papier is van K&Company Wild Raspberry.
Voor de cirkel heb ik een borduurmal gebruikt, ik had weer eens zin om te borduren.
Weer een lieve Tilda gebruikt.
De randen van de roosjes heb ik met inkt en stickels bewerkt.

















Hier hetzelfde papier als de bovenste kaart gebruikt en ook dezelfde mal, maar het borduren heb ik weggelaten.
Tilda is hier vlinders aan het vangen.De vlinders heb ik bij Xenos gekocht.
Het zijn weer kaarten zonder al te veel frutsels geworden.
Ik ga denk ik nog een kaart maken, heb er wel zin in, kijken of ik er inspiratie voor heb.

Groetjes Jolande.

7 opmerkingen:

Bianca zei

Wat leuk om te zien hoe je met hetzelfde papier en dezelfde layout, toch verschillende kaarten krijgt.
Veel plezier met de volgende kaart.
Groetjes,
Bianca

Henriëtte zei

Leuke kaarten zijn het weer geworden hoor. De kleurencombi van de bovenste kaart spreekt mij het meest aan (lekker druk), maar je kaart met de vlinders (had ik nog niet gezien bij Xenos) is ook een schatje.

Groetjessss

Linda zei

Je bent weer goed bezig geweest, heel mooi.

Gr Linda

Gusta zei

twee hele leuke kaarten en toch heel verschillend erg leuk hoor

gr Gusta

Klaske v.d Bij zei

Leuke kaarten heb je gemaakt..ook leuk dat je volger van mijn blog bent geworden

Groetjes Klaske

Tineke's hobby zei

Hel mooie kaartje heb je gemaakt ik vind de kleurtjes erg mooi en het borduurrandje is ook erg mooi erbij beide kaarten toppie
Groetjes Tineke

Geertje zei

Hallo Jolande,

Vanavond je blog even bewonderd.
Heel mooi en met leuke tip erop.
We zijn bijna gelijk met een blog begonnen.
Er zitten maar twee dagen tussen.
Alleen post jij wat meer berichten dan mij.
Bedankt dat je volger bent geworden.
Weet je toevallig ook nog hoe je op mijn blog terecht bent gekomen?
Ik heb je blog ondertussen bij mijn favorieten gezet,zodat ik je makkelijk terug kan vinden.
De lijst wordt steeds langer.

Groetjes Geertje,