KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 28 februari 2010

Transparante kaart.

















Een foto van deze kaart maken lukte niet zo goed, want de kaart is gemaakt van een transparante sheet en dan zit je met de weerspiegeling.
Ik heb een dubbele kaart gemaakt van een transparante sheet.
Aan de binnenkant heb ik een vierkant van 15 x 15 cm. geplakt van het papier van Basic Grey (Wisterea)
Op de voorkant heb ik wit lint geplakt en daarop gestempeld.
Langs het lint heb ik weer aan de boven en onderkant een kantje geplakt.
Het kantje heb ik op de markt gekocht en is nu helaas op, maar ik ga het zeker weer kopen, want ik gebruik het graag.
De bloemen zijn ook gestempeld en daarna uitgeknipt en ik heb de Daisypons gebruikt.
In het hart van de bloemen heb ik een plakparel geplakt.
De vlinder is een mal van Joy Crafts, die ik uitgestanst heb van het papier en ook nog eens van de transparante sheet, maar dat is op de foto helaas niet goed te zien.
Op de voelsprieten heb ik strass-steentjes geplakt.
Het fotograferen is niet zo goed gelukt, maar de kaart vind ik zelf mooi geworden.
Heeft iemand nog advies over het fotograferen van zoiets, tips zijn altijd van harte welkom.

Groetjes Jolande.

8 opmerkingen:

chantal zei

wat een mooie kaart. Zo een transparante sheet geeft een speciaal effect. ook je lint is prachtig
liefs Chantal

Geertje zei

Hallo Jolande,

Wat een mooie aparte kaart.
Dit ziet je niet zo veel.
Ja en het fotograveren van kaarten is moeilijk en helemaal als je het op een sheet maakt.
Ik vind de kaarten in het echt ook mooier dan op de foto`s.
Dus ik hou jou blog in de gaten of je nog tips hier over krijgt.

Groetjes Geertje,

Linda zei

Ik vind hem super.

Gr Linda

Jannie zei

Geweldig Jolande,wat een schitterende kaart.Het kant is echt prachtig en de vlinder is ook heel leuk.

Groetjes Jannie.

Angela zei

Mooi kaartje en weer eens iets heel anders!
Liefs
Angela

Esther zei

Leuke kaart geworden hoor.
Zal wel een aardig werkje geweest zijn.

x Esther

Gusta zei

dit is weer eens wat anders leuk gedaan hoor

Gr Gusta

Henriƫtte zei

Wat een schitterende kaart is dit geworden zeg. Heel anders dan gewone kaarten en daarom zo speciaal. Mooi papier-serie he van Wisteria, ik heb er ook van, alleen dan andere. Erg mooie kleuren.

Groetjes Henriƫtte