KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 1 maart 2010

Babykaart.

















Dit is mijn bijdrage voor Marianne Design Challengeblog.
Challengeblogmariannedesign
De opdracht is een babykaart maken.
Ik heb het papier van Eline Pellinkhof (Eline’s Babies en Eline’s Paper Fabrics) gebruikt.
De stempel is een Toddler Baby, is het geen lieverdje?
De bloemen zijn ponsen met roosjes erin en ik heb een takjespons gebruikt.
De rand om de cirkel is geponst en de uitleg hiervan vind je
hier
De rand van de cirkel nog bewerkt met distressinkt en wat plakparels in het hart van de bloemetjes geplakt.
En ook nog plakpareljes als knoopjes op het babyjasje geplakt.






















Ik ga langzaam aan mijn hobbyspullen wat ordenen, want binnenkort krijg ik een eigen hobbykamer.
De jongste gaat het nest verlaten, raar idee, maar ja, dat hoort er ook bij, dat je dochter op eigen benen gaat staan.

Groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een schattig kaartje zeg!! Leuk dat je meedoet met de challenge!!

Liefs, Marjan

Jenine zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge Jolande!!

Liefs Jenine

Erika zei

Wat een mooi kaartje!

Groetjes Erika

Anita zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita

Angelique zei

schitterende kaart!!

Linda zei

Wat een leuke kaart weer. En een super idee met die rand.

Gr linda

Gusta zei

wat een lief kaartje zeg mooie kleuren ook hoor
ik heb wel een kamer over maar ik zit altijd gezellig beneden aan mijn secretaire ook leuker voor mijn man

xxx Gusta

Jolanda zei

Wow Jolande, jou kaartje is ook erg leuk geworden. Apart die kleuren grijs en rose super, erg mooi geworden.
Gr. Jolanda

Jannie zei

Weer een heel mooi en lief kaartje Jolande.

Groetjes Jannie

Hanny zei

Wat een super leuk kaartje.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
Groetjes Hanny.

durvina zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

Gr, Durvina

Hobby Paleis zei

Hoi nooit gedacht dat grijs en roze zo'n mooie combinatie kon zijn. Prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen met de Marianne Design Challenge

Groetjes Renate

Tineke's hobby zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt ik wens je succes met de challenge
Groetjes Tineke

Hannie St zei

Mooie kaart Jolande.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

groetjes, Hannie

hildedewilde zei

ik vind hem super jolande, ook de kleurtjes zijn zo mooi!
gr. hilde

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje Jolande en leuk die Martha Steward rand zo gemaakt!!

Groetjes Henriëtte

Yvonne Rijk zei

Wat een schatje is het geworden Jolande, ik zag dat je even bij me was komen buurten. Dus kom ik ook even langs. Ik vind ze super die stempels van Eline. Succes met de challenge.
Groet van Yvonne Rijk

hobbycard - srapcreation zei

Mooi kaartje Jolande.
Succes met de challenge.

gr. Mia

Brenda en Astrid zei

Bedankt voor de reactie die je achter gelaten hebt en volger bent geworden. Deze stempel die je gebruikt hebt is heel lief en de kaart is leuk geworden.

Groetjes Brenda en Astrid

Wilma zei

Ik kan me voorstellen dat je het een raar idee vindt, nu je jongste op eigen benen gaat staan. Over je kaartje gesproken: hij is erg leuk geworden!

Linda zei

Hè Jolan waar is je kerstkaart gebleven!!! Ik zie hem nog wel op mijn dashboard staan.

Gr linda