KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 12 maart 2010

Bloemenkaart


















Papier: Creamotions paperblock dutch “bleus”
De hartjesrand is een Spellbinders (Borderabilities Renaissance Hearts).
Het kant daarboven heb ik op de markt gekocht.
De bovenste rand is het restje wat overblijft van de hartjesrand.
Ik heb een takjespons gebruikt.
De geruite bloemblaadjes heb ik per stuk uitgeknipt en onder de lichtblauwe bloem geplakt.
De bloem is afgewerkt met een roosje.


Groetjes Jolande.

14 opmerkingen:

marieke zei

mooi kaartje,blauw is altijd mooi.

gr marieke.

Jannie zei

OOhh wow wat vind ik die super gaaf!!!!!!!!
En wat is die bloem mooi gelukt zeg echt schitterend.
Fijn weekend.

Groetjes Jannie.

Esther zei

Leuk idee hoor je nestabilitie rand.
Je kaart is verder ook erg leuk.
Ik heb een leuke candy doe je mee?

Groetjes Esther

Henriëtte zei

Wat een mooi blauw kaartje heb je gemaakt!!! Superrrr hoe je dat gedaan hebt. Die randjes zij leuuuuuk!!

Groetjes Henriëtte

Caroline zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt !

Linda zei

Wat is ie mooi!!!

Gr Linda

Gusta zei

je kaart is weer super

fijn weekend Gusta

Bianca zei

Hij is heel erg mooi geworden. Alles in blauwtinten vind ik ook super bij elkaar.
Het is gewoon een schitterende kaart.
Groetjes,
Bianca

Yvonne zei

Wat een mooie kaart.
Leuk om alles in één tint te houden.
De bloem is prachtig.
Groetjes Yvonne.

Angela zei

Wat een prachtig kaartje en dat zonder cute, zo zie je maar dat je niet altijd een cute stempel hoeft te gebruiken!!

xxAngela

Hilda zei

Ooooooooooooooo Jolande wat een gave creatie, heeeeel mooi.

Groetjes Hilda

miriam zei

Dag jolanda

Ik opende net je blog en het eerste wat ik dacht was WAUW wat een prachtig kaartje.Ook vindt ik de kleuren combi erg mooi die je gebuikt hebt.

liefs miriam

Tineke's hobby zei

Wat een geweldig mooie kaart die kleuren helemaal super
Groetjes Tineke

Hobbyroom zei

Such a beautiful! And inside?