KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 24 maart 2010

Rozenkaart.

Ik heb weer rozen zitten maken, is zo leuk om te doen.
Dit keer zijn ook de kleinste rozen zelfgemaakt, is wel een gepriegel hoor.
Ik heb kaartenkarton met een linnenstructuur gebruikt, voor de kaart, maar ook voor de rozen. De achtergrond is geëmbosd met een embossing folder. Na het embossen heb ik het geëmboste gedeelte bewerkt met distressinkt (faded jeans).
Ook op de rozen heb ik distress inkt gebruikt, de randjes heb ik extra aangezet met inkt. Er nog wat glimmermist op gebruikt, zodat ze een glimlaageje hebben.
Takjes en vlinder: Joy Craft.
De swirl: Creative Shapes van Crea Lies.
In het hart van de kleine bloemetjes een plakparel geplakt en dit ook op het lijfje van de vlinder gedaan.













Groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

Anette zei

Ooooh móói! Je bloemen zijn prachtig gelukt.
Stiekeme tip: link hem naar mijn verjaardagscandy, misschien maak je wel kans op:.....bloemetjes
Groetjes, Anette

Miertje zei

Zooo, deze zijn mooi echt geweldig !!!

Groetjes Miranda...

Bianca zei

Ohhhhhhhhh wat is hij geweldig mooi.
Echt prachtig. En die rozen zijn zo super gemaakt.
Petje af.
Groetjes,
Bianca

Yvonne Rijk zei

Wat een prachtige kaart. Die zelfgemaakte roosjes zijn schitterend. Ik kan me voorstellen dat het een gepriegel is maar het resultaat mag er zijn hoor.
Groet van Yvonne.

crea-elma zei

Owwwwww wat gaaf!
Kan ik boeketje bestellen?-)))
Grapje hoor, maar vind ze wel super gemaakt!

groetjes Elma

Jannie zei

OOh wat mooi Jolande, en wat zijn de rozen prachtig super gaaf dat je die zelf maakt echt crea hoor.

Groetjes Jannie.

Myriam zei

Prachtige kaart! Zo sjiek!
Groetjes, Myriam

marjolijn en annemarie zei

Wauw Jolande, wat een super romantische kaart, ik vind 'm echt heeeeeeel erg mooi.

Liefs Marjolijn

Henriëtte zei

Zucht.......alweeeeeer zo mooi. Super hoor, hoe jij het allemaal verzint.

Groetjes Henriëtte

jolanda zei

Oooooh echt heel erg mooi geworden Jolande! En wat lukken jouw bloemetjes goed zeg. Ik ben gisteren voor het eerst ook aan het proberen geweest, maar ze worden nog niet zo mooi als die van jou hoor... maar het zal wel een kwestie zijn van héél véél doen denk ik :)) groetjes jolanda

miriam zei

Wat een prachtige kaart en knap dat je die rozen zelf hebt gemaakt

groetjes miriam

Yvonne zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
Die rozen zijn goed gelukt en ik vind het ook heel mooi dat je een stuk "kaal" hebt gehouden.
Dat maakt de kaart heel sterk.

Groetjes Yvonne

Anja Nicolai zei

Wauwie, schitterend zeg, ik ben niet zo'n blauw type, hihi, maar ik vind deze combi heel erg mooi.

Liefs Anja

jolanda zei

hoi Jolande, bedankt voor de tip... ik zal het onthouden! Helaas ben ik nog niet geslaagd voor zo'n bloemenpons dus ik moet ze nog uit de hand knippen en dan worden het bloempjes met 8 blaadjes (door het 3x dubbelvouwen van het papiertje). Eigenlijk vind ik jouw bloempje mooier, dat is een pons met 6 bloemblaadjes toch? groetjes jolanda

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend resultaat het is een heel werkje volgens mij maar het ziet er erg mooi uit
Groetjes Tineke

Gusta zei

wouw wat is die gaaf!!!
wat super mooi ik moet bij jou maar eens in de leer om de roosjes te maken

Groetjes Gusta

Linda zei

SUPER!!!! Jolanda

Gr Linda

Wilma zei

Heel mooi! Ik vind het een hele chique kaart geworden! Fijn weekend.

Rebecca zei

supper mooi gedaan Jolande !!!!

groetjes Rebecca

paradijsvogel zei

Super mooie kaart enne die roosjes kan ik er 100 kleintjes bij je bestellen (geintje!!)
Nou meid die roosjes zijn toppie kwam er vanmorgen pas achter dat je die zelf kan maken dus gaan we ook proberen vanavond maar of het zo mooi wordt als die van jou...............
Groetjes Janny

chantal zei

wauw wat een kaart! Ik vind die blauwe tinten echt geslaagd.
Ik heb wat op mijn blog staan voor jou.
liefs Chantal

Brenda en Astrid zei

Benn helemaal weg van je mooie roosje. Je kaart is helemaal toppie!
Groetjes brenda en astrid

hobbycard - srapcreation zei

Prachtig die roosjes.De kaart ook in die kleuren.
Heb de laatste weken niet gereageerd i.v.m plotselinge ziekte en overlijden van mijn schoonmoeder.
Nu zul je me weer meer tegenkomen.
Overigens mijn stempels zijn bijna allemaal digistamps waaronder veel freebees.
Bedankt voor je bezoekje.

groetjes en een fijn weekend Mia

Sandra's Scrapsels zei

Wow, wat een mooie kaarten maak jij allemaal zeg!! Deze vind ik ook erg schitterend met die blauwtinten!
Ik kwam via via op je blog, maar ik kom graag nog een keer terug!

Groetjes, Sandra

Diane zei

Hoi,

Ik kwam tot de ontdekking dat ik zelden bij jou kom. Dus zo eerst maar eens het volgen aanklikken, dan vergeet ik het tenminste niet. Wat is deze kaart geweldig. En dat onderwerp voor deze kaart is ook al zo gaaf met die rozen. Die heb je echt super mooi gemaakt!.

Groetjes,
Diane

Aleida zei

Mooie kaart! Heel knap gedaan, alles in 1 kleur en toch niet saai maar heel elegant.

Caroline zei

Wat een schitterende roosjes op een prachtige kaart, heel sjiek !
Je memohouder vind ik ook zo mooi, prachtig gemaakt.
Groeten Caroline

Marie-claire zei

Mooi hoor!

Groetjes Marie-claire

marieke zei

Moooooooooooi kaartje zeg,lijkt me ook leuk om te maken,je vorige creatie is ook super mooi.

gr marieke.

Annemiek zei

Helemaal fantastisch. ik zie allemaal van die gave dingen op je blog!

Groetjes, Annemiek

Gwendolyn zei

Werkelijk waar! Prachtig!