KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 4 maart 2010

Create4fun challenge week 09


Het papier is van Basic Grey (Origins).
De stempel is van magnoila, de rand om de stempelafdruk heb ik gestempeld met distressinkt.
Ik heb Edwin op de fiets 2x gestempeld en ingekleurd en met 3D foam opgeplakt.
Ik heb ook schaduw om Edwin gemaakt met chalk.
Ik heb de shapeabilities Fleur De Lis gebruikt en door de cuttlebug gehaald.
De randjes van De Fleur De Lis heb ik bewerkt met distressinkt.
In het hart hiervanheb ik een strass-steentje geplakt.
Ik heb ook een strass-steentje als "koplamp" op de fiets gebruikt.



En ook nog een kerstkaart met dezelfde sketch gemaakt.Papier is van Paper Mania (Home For Christmas).
De rand van de stempelafdruk en het sneeuw heb ik bewerkt met flowersoft.
Op de rand van de muts en de ponpon heb ik stickels gedaan.
De grote sneeuwvlokken heb ik met een Sizzix mal gemaakt en de kleine sneeuwvlok is een pons van Martha Stewart.

Groetjes Jolande.

14 opmerkingen:

Gusta zei

Hoi hoi

de groene kaart is prachtig en de andere mag er ook wezen hoor hihi maar groen wint het hoor

Gr Gusta

anita01 zei

Och wat een leuke kaarten en toch zo verschillend...de koplamp scheen hier zo de kamer in, wat een leuk idee...hi,hi, gaaf met je fleur de lis....ben je er ook zo gek op!

Warme groetjes,

Anita

Anneke klerks zei

wouuuuuuuuu, wat een prachtige kaarten maak jij, ze zijn echt schitterend

groetjes anneke

Henriëtte zei

Hoi Jolande,

Wat een super kaart is de challenge-kaart geworden zeg. Mooi dat groen en ook dat gestempelde randje is super.
Dat je al aan kerstkaarten denkt. Ik heb er voorlopig zelf geen zin in, maar je kaart is wel heel leuk geworden met het flowersoft. Echt leuk om dat te gebruiken.

Groetjes Henriëtte

Jannie zei

Wat een schitterende kaarten weer Jolande.
Leuk twee de zelfde LO en alle 2 zo verschillend. Toppie hoor!!!

groetjes Jannie

Myriam zei

Hoi Jolande,
Via via kwam ik op je blog terecht. Wat een mooie kaartjes maak je zeg. Ik ben maar meteen volger bij je geworden dus je zult mij nog wel vaker tegenkomen. ;)
Groetjes, Myriam

Anne-Marije zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anne-Marije zei

Hallo Jolande,
Wat een prachtige kaarten. Ik vind de shapeabilities op de groene kaart super met de inkt en de strassjes. Heel origineel. Het is heel erg leuk om te zien wat iedereen met de sketch doet.
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

chantal zei

wauw wat een prachtige kaart. Ik hou van de kleuren en het papier dat je hebt gebruikt.
liefs Chantal

Ik heb het mooi kantje bij ons niet gevonden.Kunnen we iets afspreken?

Bianca zei

Wat een prachtkaartjes.
Maar die groene vind ik helemaal geweldig.
Groetjes,
Bianca

paradijsvogel zei

Prachtige kaartjes zeg helemaal die groene vind ik super, dat truitje van edwin gaaf!!
Groetjes Janny

Linda zei

Hè daar is de kerstkaart!!! Nu kan ik hem tenminste goed bekijken. Ze zijn weer super hoor.

Liefs Linda

hildedewilde zei

ik vind ze prachtig jolande!
gr, hilde

Tineke's hobby zei

Hele mooie kaartjes ik vind de jongens erg mooi gedaan wat kleur en lo betreft
Groetjes Tineke