KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 6 maart 2010

Een trifoldkaart voor mijn broer.



















Mijn broer is dinsdag jarig en dat gaan we morgen vieren.
Papier: Basic Grey. (Marrakech).
Aan de rechterkant zit een vakje waar ik geld in kan doen.
Het kader op de voorkant heb ik gemaakt met een nestabillitie Scalloped Oval en de randen daarvan heb ik gestempeld.
De vlinder heb ik 2 keer gestempeld en uitgeknipt.
Hoe je een trifoldkaart kan maken vind je:hier
Groetjes Jolande.


Groetjes Jolande.

15 opmerkingen:

Linda zei

Wat een supermooie kaart.

Gr Linda

Anouk zei

Hey ma,

ik zat even op je blogspot te kijken. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt! Wij zijn vandaag wezen duiken. Nog een paar dagen en dan ben ik alweer thuis!

Groetjes uit Thailand!

Yvonne zei

Wat een mooie kaart Jolande.
Leuk die dubbele vlindertjes.
Ik heb nog nooit een trifoldkaart gemaakt maar dit nodigt wel uit om het te gaan proberen.

Groetjes Yvonne.

Henriëtte zei

Hoi Jolande,

Gefeliciteerd met je broer. Wat heb je een leuke kaart voor hem gemaakt. Er staat dat je een vakje hebt aan de rechterkant waar je geld in kan doen (voor mij niet te zien). Een leuk idee, net zoals de dubbele vlinder die je erop gemaakt hebt.

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte

Bianca zei

Hij is prachtig. Het papier vind ik heel erg mooi. En wat een geweldig idee om een vakje te maken voor geld.
Ik heb ook nog een trifoldkaart liggen waar ik aan begonnen ben, moet hem alleen nog afmaken.
Groetjes,
Bianca

Hobbyroom zei

It is very nice! My frend http://ganiktim.blogspot.com/2010/01/blog-post_22.html
made on this form, but they very different!

Caroline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt !

CraftyC zei

Wow, your card is gorgeous. I love the papers you have used on this card!
Clairex

Jannie zei

Wat een schitterend kaart voor je broer Jolande,en nog gefeliciteerd hoor.
En het papier is ook zo mooi en wat is zo'n trifoldkaart gaaf zeg.

Groetjes Jannie.

durvina zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je broer, een heel werk zo te zien.

Gr, Durvina

chantal zei

wauw, dat is dat prachtig. Ik heb dat blok van basic grey ook en nu pas zie ik dat het nog mooier is gecombineert. Dit wil ik ook wel eens proberen. Het is echt prachtig.
liefs Chantal

Gusta zei

wat een gave kaart zeg ik had hem al eerder ergerns gezien maar die van jou is schitterend
gefeliciteerd met je broer

XXX Gusta

hildedewilde zei

hij is gaaf jolande! ik weet zeker dat je broer hem mooi zal vinden!
\gr. hilde

miriam zei

Dag jolanda

Hij is prachtig je kaart ,die vorm is leuk om te maken he.Nog gefeliciteerd met je broer

groetjes miriam

Tineke's hobby zei

Alweer zo'n mooie kaart de vorm is erg mooi en ook de kleuren erg mooi
De dubbele vlinder heb je ook erg mooi gedaan
Groetjes Tineke