KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 15 maart 2010

















Het idee van deze kaart heb ik hier vandaan.
Ik heb eerst een cirkel met de nestabillities classic scalloped circles gemaakt.
Ik heb 14 keer in het wit de uitgestanste shapeabilities fleur de lis erachter geplakt.
En daarachter nog eens in het rood.
Daarachter heb ik weer een cirkel geplakt, voor een nette afwerking.
De prent heb ik uitgeprint op linnenpapier en komt van het internet.
Nog wat stickels gebruikt.
Een bloem gestempeld en uitgeknipt.
Daarop een sneeuwvlok geponst.
Daarop een witte roos.
En nog wat takjes erbij.
Een lintje eraan en je kan hem ophangen.
Het is best veel werk, maar wel heel leuk om te doen.

Groetjes Jolande.

12 opmerkingen:

Jannie zei

Wow Jolande dat ziet er echt gaaf uit.
Wel veel werk zeg je maar dan heb je wel wat super moois.

Groetjes Jannie

Yvonne Rijk zei

Erg mooi Jolande, je zou bijna weer wensen dat het kerst werd om hem op te kunnen hangen.
Wat een werk maar het resultaat mag er zijn hoor.
GRoet van Yvonne.

jolanda zei

Super geworden zeg! Echt heel erg mooi. Zelf heb ik vandaag zo'n trifold-kaart geprobeerd die ik bij jou gezien had en die is ook best mooi geworden. Nog niet helemaal af misschien, maar daar twijfel ik nog over. Misschien zet ik hem strakjes wel ffies op m'n blog :)
groetjes jolanda

Anneke klerks zei

schitterende kaart Jolande

groet anneke

Rebecca zei

knap werkje dat je hier hebt neergezet !!!

groetjes Rebecca

Linda zei

Wat een schitterende kaart Jolande.

Gr Linda

Gusta zei

hij ziet er super uit hoor

groetjes Gusta

Tineke's hobby zei

Een hele mooie kaart en een leuk idee de kleuren zijn erg mooi en alweer in kerstsfeer super hoor
Groetjes Tineke

Miertje zei

Zoo, deze is gaaf
Wel veel werk.... maar je heb er eer aan hij is super
Groetjes Miranda...

paradijsvogel zei

Wat een werk maar hij is dan ook wel super hoor!!
Mijn complimenten!
Groetjes Janny

Aleida zei

Wat een leuk idee, weer eens wat anders.
Ik zag dat je volger geworden was van mijn blog! Wat leuk dat je me hebt gevonden, je bent de eerste. Ik moet nog even mijn draai vinden in het blog-leven.
groetjes

Caroline zei

Zooo, wat mooi !!! Kan me voorstellen dat het veel werk is maar in maart kan dat voor een kerstkaart dan zitten we nog niet met kerstkaarten stress ;-)
Prettig weekend, groeten Caroline