KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 21 maart 2010

Memohouder.



Ik wilde bij deze memohouder alles in 1 teint houden.
Pfff!!!! Dat viel nog niet mee, maar ik ben tevreden met het eindresultaat.
De grotere roosjes heb ik zelf gemaakt.
Ik heb bloemen met de Marianne Design Creatable gemaakt.
De randjes en het geëmboste gedeelte bewerkt met Distressinkt. (vintage foto).
De vlinder is ook een Creatable van Marianne Design.
Op het lijfje heb ik kleine roosjes gebruikt en op de voelsprietjes heb ik plaksteentjes geplakt.
Ik heb ook nog een kantje van de markt gebruikt, maar dat is op de foto bijna niet te zien.
Het patroon van de memohouder kun je vinden bij: www.truikebron.com











Groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

Miertje zei

Wauw, daar mag je zeker trots op zijn, was is ie mooi
En die kleuren, echt geweldig gedaan !!!!

Groetjes Miranda...

Linda zei

Wat super Jolanda. Heel mooi in die kleuren.

Gr Linda

Henriëtte zei

Wauw Jolande, wat is die supergaaf zeg!!!!!!!! Ik ben er gewoon een beetje jaloers op hoor. Heb je een speciaal patroon voor dat doosje??

Groetjes Henriëtte

Jannie zei

Wow Jolande wat is dit schitterend!!!!!.
Wat heb je dat prachtig gemaakt en zulke mooie kleuren echt geweldig!!!

Groetjes Jannie.

Lia zei

Nou dit is een meesterwerk hoor!
Geweldig gedaan, je mag trots op jezelf zijn!
De kleuren passen perfect bij elkaar en het is een heel chique memohouder geworden, bijn zou je het achter glas bewaren en nooit gebruiken!
Chapeau!

groetjes Lia

jolanda zei

Schitterend geworden Jolande!!! Wat mooi alles in 1 kleur zo... echt heel sjiek en mooi rustig. Die bloemen zou ik ook wel eens willen proberen te maken, maar daar heb ik geloof ik een speciale pons voor nodig toch? groetjes jolanda

Yvonne zei

Wat prachtig Jolande.
Heel mooi om de bloemen op deze manier te doen en die vlinder is schitterend.
Ik vind het een heel sjieke memo houder.

Groetjes Yvonne.

sylvia zei

oooh ik vind hem zooo mooi groetjes sylvia

Hannie St zei

Erg mooi Jolande,
leuk idee zo.

Groetjes, Hannie

crea-elma zei

Owwwwwww wat is die gaaf, neem je glijk mee donderdag? grinzzzzzzzzzzzzzzzzz zal plekje vrijmaken vast lollll

groetjes Elma

Rebecca zei

supper mooi gedaan hoor !!!

groetjes Rebecca

Gusta zei

tevrede... meid ik vind hem super
die wil ik ook wel op mijn secretaire hoor

groetjes Gusta

Brenda en Astrid zei

In een woord Wauuuuuuuw. Super goed gelukt.

Groetjes Brenda en Astrid

marjolijn en annemarie zei

Super!!!!!!!!!!!!! Jolande, helemaal top.
Ik vind 'm zo mooi geworden, je hebt me op een idee gebracht.

Liefs Marjolijn

Myriam zei

Wat sjiek joh!
Groetjes, Myriam

Gwendolyn zei

Wow, dit is echt prachtig! Erg chique!

Yvonne zei

Wauw wat mooi en wat een gave kleuren,helemaal op elkaar afgestemt.
Ik ga je volgen want wil graag meer van je zien.
Kom je ook eens bij mij?http://yvonnescrappage.blogspot.com
Groet Yvon.

Chantal zei

Geweldig!!

Groetjes Chantal

miriam zei

Wouw die is Super zeg.
Dat heb je mooi gedaan.

groetjes miriam

Yvonne zei

Hoi Jolande
Wat lief dat je me volgt,ik zie alleen je foto niet staan en volgers staat op 17 terwijl er 16 volgen.Weet jij hoe dit zit?Of volg je anoniem.
Hoor wel van je,
Fijne dag Yvon

Tineke's hobby zei

wow wat een geweldige mooie memohouder ik vind het echt super mooi gelukt zo in bruin beige tint.De vlinder en bloemen er zo bij helemaal geweldig
Groetjes Tineke

paradijsvogel zei

Wauwww wat is die mooi geworden zeg SUPER!!
Mooi die kleuren heel chique.
Je hebt een toppertje gebrouwen hoor!
Groetjes Janny

Aleida zei

Mooi! Die vlinder maakt het heel elegant.
groetjes

Esther zei

Ik vind je memohouder geweldig geworden,super.

Groetjes Esther

Yvonne Rijk zei

De memohouder is prachtig. Het blog van Anette is http://anettesscrapblog.blogspot.com. Zij haakt werkelijk schattige bloemetjes.
Groetjes van Yvonne Rijk. ( ik zag in je reacties dat ik Yvonne 3 ben grappig.

Henriëtte zei

Ik ben naar die site gegaan, maar kon het patroon van de memohouder niet vinden hoor. Heb je nog een tip voor me??
Groetjes Henriëtte

Anette zei

Hoi Jolande,
Leuk je op mijn blog te ontmoeten. Ik zie dat we allebei in januari zijn begonnen met bloggen en dat we de hulp van onze dochters daarbij nodig hebben(ha, ha). Ik heb meteen je gehaakte vlinders bekeken en ga morgen even met m'n haaknaald je tutorial uitpluizen.
Groetjes, Anette

Henriëtte zei

Hoi Jolande,

Tja, als je bij een verkeerde naam (memohouder) zit te kijken vindt je het niet. Maar nu heb ik m. Bedankt hoor, ik ga m zeker proberen te maken, maar of ie zo mooi wordt als die van jou???????

Groetjes Henriëtte

anita01 zei

Waanzinnig, een dikke 10...ben er helemaal weg van, zo mooi....

Warme groetjes,
Anita.

Anja Nicolai zei

Deze is helemaal super zeg, wat een schitterende kleurencombinatie heb je er van gemaakt.

Liefs Anja

Marie-claire zei

Wauw, wat een mooie memohouden en die kleuren helemaal top!!

Groetjes Marie-claire