KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 14 maart 2010

Mijn eerste scrapkaart.

















Dit is mijn eerste scrapkaart die ik heb gemaakt.
Ik ben nu druk bezig voor school en dacht ik laat een "ouwetje" zien.
Dit is ook de eerste stempel die ik gekocht had en ik heb hier, voor het eerst een afdrukje ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik vind het wel leuk om dit even aan jullie te laten zien.
Het papier: weet ik echt niet meer.
De stempel: Eline's Toddlers.
De bloemen: gemaakt met 3 verschillende maten daisy ponsen.
In het hart van de bloemen heb ik een kraal bevestigd.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Groetjes jolande.

8 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Ik vind het een mooi kaartje maar ik kan wel zien dat je gegroeid bent(oeps mag ik dat zeggen)
Maar dat je het nog had is ook wel erg mooi
Groetjes Tineke

Linda zei

Het is een leuke, maar die van nu zijn leuker.

Gr Linda

Cards by Jol zei

Hoi Tineke natuurlijk mag je dat zeggen.
Alle kritiek is welkom, ik vind zelf ook dat ik "gegroeid" ben.
Vond het gewoon leuk om dit met jullie te delen, heb het kaartje ook expres bwaart, omdat het mijn eerst scrapkaart is.

Chantal zei

Leuk dat je je eerste scrapkaart nog hebt.
Ik heb mijn allereerste 3d kaartje nog. Wat een moeite heeft dat eerste kaartje gekost.
Ik vind het een leuke eerste kaart én je maakt nog steeds erg mooie kaarten.

Chantal

crea-elma zei

Wat leuk om te zien, zo kun je goed zien, hoe anders je kaarten worden in de loop der tijd, heeft hier bijna jaar op z`n ......gelegen, maar nu weer in de running, zelf heb ik ook m`n allereerste krtje nog.....wil je niet zien! lollllll

groetjes Elma

Brenda en Astrid zei

Toen was het kaartje ook al goed gelukt. Maar je kaarten van nu zijn nog mooier geworden.

Groetjes Brenda en Astrid

Gusta zei

nou als dit je eerste scrap kaart is ben je goed begonnen hoor, mijn eerste zag er niet zo mooi uit.maar je bent wel gegroeit in het scrappen

groetjes Gusta

Antonia zei

hallo jol.
ik ben via mijn dochter danielle , bij je blog terecht gekomen. wat een mooie kaarten maak je zeg ik ga meteen je volgster worden.
groetjes Antonia.