KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 20 april 2010

Challenge create4fun.


















Dit keer was de opdracht cirkels.
Ik heb Papier van Basic Grey (Boxer)gebruikt.
De randen heb ik bewerkt met de distresser.
De cirkels heb ik met een nestabilitie met de cuttlebug uitgestanst.
Daarna heb ik de randen ervan bewerkt met de distresser.
De bloemen op de cirkels heb ik zelf gehaakt en de roosjes daarop heb ik ook weer zelf gefreubeld.
Het lint is van Joy Crafts.
De tekststempel is van Marianne Design.







Groetjes Jolande

14 opmerkingen:

Gusta zei

wat leuk zeg en en apart

groetjes Gusta

regina zei

hoi

wat mooi en erg apart!!!

gr regina

Annemiek zei

Originele kaart geworden zeg. leuk he, gehaakte bloemetjes, mijn moeder maakt ze ook voor mij!
groetjes, Annemiek

Tineke's hobby zei

Eens heel iets anders maar erg mooi gedaan die gehaakte bloemen erg mooi
Groetjes Tineke

Ilonka zei

hoi Jolanda wat een ontzettend mooie en aparte kaart. En die gehaakte bloemetjes zijn schitterend.

groetjes ilonka

crea-elma zei

Hoi hoi,

Heb je leuk uitgewerkt!
Ben ook aan het haken hier-)

groetjes Elma

Miertje zei

Wat een leuk kaartje en ook die gehaakte bloemen, super
Als ik nog ergens tijd vind van de week wil ik ook nog mee doen met deze challenge, vind het wel erg leuk die cirkels
Succes met de challenge!!
Gr. Miranda

regina zei

hoi

ik heb iets op mijn blog klaar staan voor je!!

gr regina

Nora zei

Wat maak jij mooie dingen Jolanda, ben maar meteen volger geworden.
Groetjes, Nora

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart Jolanda. Heel anders dan alle andere kaarten. Leuk die gehaakte bloemen en ook je roosjes zijn erg mooi gelukt.

Groetjes Henriette

Crea Gea zei

Ik vind het een supermooie kaart even weer wat anders.
Je maakt trouwens superleuke kaarten en creaties,heb even gesnuffeld en ben volger geworden.

xxx Gea

Rebecca zei

heel speciaal en erg mooi Jolande!!

groetjes Rebecca

Yvonne zei

Wat een mooie kaart zeg,hoe maak jij die roosjes kan ik dit op jou blog vinden of wil je het mij mailen?Ik vergaap mij echt aan die prachtige roosjes van je.
scrapidee@gmail.com
Zou ik heel leuk vinden dank je wel alvast
Lieve groet Yvon.

Anne-Marije zei

ohh wat is dit een mooie kaart!
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije