KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 13 april 2010

Challenge Marianne Design.

















Papier: Marianne Design (Pretty Romance).
Ik heb de nieuwe creatable van Marianne Design gebruikt.
Ik heb hem twee keer met de cuttlebug uitgestanst en 1x dubbelgevouwen achter de eerste geplakt, zodat het een standaard is.
Het geƩmboste gedeelte heb ik bewerkt met distress-inkt en met embossingpoeder een subtiel glittertje gegeven. Dit kun je zien als je de foto vergroot door er met je linker muisknop op te klikken.
De bloemen en swirls zijn ook van Marianne Design en ik vind ze helemaal geweldig.
Nog wat roosjes erop geplakt en wat plakpareltjes gebruikt.
Ik vind het zelf een lief, klein kaartje geworden.

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

Anita zei

Wat een leuke kaart is dit geworden.
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita
DT team MD

Esther zei

Zeker erg leuk geworden hor.

Groetjes Esther

Diane zei

ha Jolande,

Hij is echt supermooi geworden!

groetjes,
Diane

Jannie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Jolande.

Groetjes Jannie

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke orginele kaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda en AStrid

Yvonne Rijk zei

Het is inderdaad een lief kaartje Jolande,
daar wordt je toch blij van als je die toegestuurd krijgt. Succes met de challenge.
Groet van Yvonne Rijk

Miertje zei

Wat een super leuk kaartje !!!
Gr. Miranda

hildedewilde zei

mooi jolande hij is echt erg lief geworden!
gr. hilde

Liefs Ineke zei

Wat een lief en mooi kaartje is dit geworden.

Groetjes van Ineke

Tineke's hobby zei

Je kaart is erg mooi geworden
Groetjes Tineke

Annemiek zei

Inderdaad een lief klein kaartje!!!

Thea zei

Hoi Jolande,

Dat ga ik ook eens proberen, ik heb de creatable ook. Ik vind heb ontzettend leuk en lief.

Groetjes
Thea

jolanda zei

wat vind ik ze toch leuk Jolande... die ronde kaartjes die je maakt. Echt super! Heb je de tekst zelf rondgestempeld of loopt die stempel nou rond? :)) groetjes jolanda

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Leuk kaartje heb je gemaakt,je papier en bloemen vindt ik ook heel erg leuk.

Groetjes Ageeth.

eline zei

Wat een goed idee om die tekststempel rond te buigen!!
Dat moet ik onthouden. Groetjes, E

Myriam zei

Het is een prachtig kaartje geworden.
Groetjes, Myriam

janny zei

Gossie dat is een schattig kaartje geworden.
Ik twijfelde om deze mal te kopen maar nu ik dit zie....... wordt de twijfel steeds meer heb! Hihi

Groetjes Janny

Gusta zei

hij is echt heel mooi geworden

groetjes Gusta

miriam zei

Wat een lief schattig kaartje is het geworden.
Veel succes

liefs miriam

Wilma zei

Wat een schitterend kaartje! Heel origineel!
Liefs
Wilma

Chantal zei

Mooi kaartje!! Succes.

Groetjes Chantal

Aleida zei

Een mooi, romantisch kaartje! Mooie bloemen ook.
groetjes,

Rebecca zei

He Jolande prachtig werkje weer en veel succes ermee!!!

groetjes Rebecca

crea-elma zei

Heel lief klein kaartje geworden!

groetjes Elma

Peet zei

Wat ontzettend mooi Jolande!!

Yvonne zei

Wat een prachtig kaartje Jolande.
Die swirls zijn super.

Groetjes Yvonne.

jolanda creatief bijtje zei

hele mooie kaart
groetjes jolanda bongers
dt marianne design team

Marjan zei

Hij is prachtig zeg!! Leuk dat je meedoet met de challenge.

Liefs, Marjan

3dnadia zei

Hij is heel mooi geworden, bedankt om mee te doen met de challenge

Groetjes Nadia