KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 6 april 2010

Ronde kerstkaart.

Dames bedankt voor de tips die ik kreeg bij mijn vorige kaart.
Ik heb nu inderdaad met Memento gestempeld en dat ging een stuk beter.


















Papier: Eline's vintage Cristmas Red + Blue.
Ik heb een cirkel gesneden van 13.5 cm.Deze dubbelgevouwen( is de standaard).
En een cirkel van 11.5 cm.
Nog een cirkel van 10.5 cm.
Met de cuttlebug een nestabilities classic scalloped ciicles gestanst.
De swirl is van Crea Lies.
De stempel is een Fairy Doodles van Buzzcraft.
De sterren zijn stempels van Eline Pellinkhof.
Het kant komt van de markt.
Nog kleine sterretjes op de swirl geplakt.
Stickles op de muts en de vleugels gebruikt.

Groetjes Jolande.

16 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Hallo Jolande,

Mooi kaartje heb je gemaakt vooral het stempeltje vind ik heel erg lief.

Groetjes Ageeth.

Bianca zei

Wat een schatje is dit weer.
Ben blij dat het gelukt is met de inkt.
Groetjes,
Bianca

Annemiek zei

Leuke kerstkaart!!!

Aleida zei

Weer zo'n schatje! En leuke sterren, dat zijn stempels zeker. En kerstkaarten in de lente kan toch prima?
groetjes,
Aleida

jolanda zei

super istie Jolande! Wat een schattige stempels zijn het toch. En memento gaat lekker hé? groetjes jolanda

Елена zei

Fantastic!

Chantal zei

Wat een lief kaartje!!

Groetjes Chantal

Neltine zei

Hoi die Jolanda, nog bedankt voor je reactie op mijn Vintage Zeeppie hihi. Kwam nu ook eens even bij jou kijken en meid wat zie ik hier allemaal voor moois. Ik vind je kaartjes leuk joh! Je kleurt erg mooi en netjes. En gebruikt leuke kleuren combinaties.
Toppie hoor;)

Groetjes,
Neltine

Rebecca zei

ook dit ziet er geweldig uit Jolanda!!!

groetjes Rebecca

angelique zei

Wauuw zeg wat prachtig!!

crea-elma zei

Ow wat is die gaaf, superleuk!

groetjes Elma

Jannie zei

Nog zo'n super gaaf kaartje.
Heel mooi hoor Jolande en dat kantje er omheen is echt schitterend.
Groetjes Jannie.

Diane zei

Wat een leuk kerstkaartje zeg!

Groetjes,
Diane

Henriëtte zei

Wat een superleuke kerstkaart!!!!!

Groetjes Henriëtte

Anette zei

Hoi Jolande, wat een snoepie! Ben je al weer in de kerststemming?(ha, ha) Ik niet hoor, ik ga eindelijk de tuin snoeien en o, ja bloemetjes opsturen!
Groetjes, Anette

Ilonka zei

wat een prachtige kaartjes maak je. Ik ben gelijk een volgster van je blog geworden.

groetjes ilonka