KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 18 april 2010

Nog een doosje voor een verjaardag






















Doosje gemaakt voor de verjaardag van Marianne, mijn schoonzus.
Toen ik de creatable van Marianne Design zag, wist ik dat ik er wat voor Marianne mee wou maken.
Ik wist alleen nog niet wat.
Totdat ik donderdag de nieuwe "Mijn Creatieve Hobby" zag.
Daarin stond een schattig doosje.
En dit is het resultaat, ikzelf ben er erg blij mee.
Papier: Tilda.
De bloemen zijn ook gemaakt met een creatable van Marianne Design.
Ik heb ze bespoten met glimmermist, daarna in vorm gebracht en ze gedroogt met de heattool, zo blijven ze mooi in vorm.
De roosjes heb ikzelf gemaakt.
De takjes zijn geponst.
En ik heb een foto van Marianne haar kleinzoon (mijn neefje dus) geprint op wit cardstock.
















En de binnenkant van het doosje is ook helemaal bewerkt.
Op de bodem heb ik een swirl gestempelt (Marianne Design).
En aan de deksel zit een swirl, een Creatable van Marianne Design.
En ook daar een mooie bloem geplakt.
Ik heb er een rolletje met geld in gedaan en ook daar een zelfgemaakt roosje op geplakt.
Ik ben hier heel de middag mee bezig geweest, lekker in het zonnetje in de tuin.
Ik weet zeker dat Marianne hier blij mee zal zijn.

Groetjes Jolande

18 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat heb je dit prachtig gemaakt, heel erg mooi.

Groetjes
Thea

regina zei

hoi

heel erg mooi en het papier is ook erg mooi!!

gr regina

Renata van Miltenburg zei

Heel erg mooi, een plaatje! Wat een mooi effect die op cardstock geprinte foto!

Warme groet,

Renata

Caroline zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt, wat een leuk cadeau ! De binnenkant is ook al zo mooi.

bbas zei

Wat een super gaaf doosje heb je gemaakt. Wat een werk moet daar in hebben gezeten.
Prettige avond, groetjes Brenda en Astrid

Esther zei

Wat zijn ze leuk,je doosje en je neefje.
Echt super geworden.

x Esther

Nonna zei

hallo Jolanda, via via kwam ik op jou blog, nou laat ik je zeggen dat ik daar geen spijt van heb, ik ben gelijk volger geworden:)
als je het leuk vind om ook bij mij te komen, dan is hier de link.
Groetjes nonna

Nyna zei

Hoi Jolande,
wat een pracht van een doosje zeg.
Fantastisch gemaakt :) Mooie kleuren ook.

Liefs, Nyna.

cristel zei

prachtige doosjes heb je gemaakt echt super en mooi versiert
grtjs

Gusta zei

wat een mooi doosje en heel mooi papier

groetjes Gusta

Jannie zei

Schitterend!!!!
Wat een gaaf doosje Jolande en wat een geweldig mooie en lieve foto is dit van je neefje.

Groetjes Jannie.

Hobbyroom zei

Hi, Jolande! Beautiful branches is a puncher?

chantal zei

fantastisch! prachtig gedaan hoor. Mooie kleuren en die foto maakt het helemaal af!
liefs Chantal

Tineke's hobby zei

wat een geweldig mooi doosje heel erg mooi inderdaad met die creatable de kleuren passen perfect bijelkaar
groetjes Tineke

hobbycard - srapcreation zei

Hoi Jolanda

Super wat is dit mooi.
gr. Mia

Henriƫtte zei

Mooi, mooi mooi

Bianca zei

Jemig wat een werk, maar het ziet er fantastisch uit.
Groetjes,
Bianca

j.kroonstuiver zei

Hoi Jolande,

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.

groetjes jose