KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 23 april 2010

kaart gemaakt van de spulletjes van Anette.

Hier is dan de kaart, die ik gemaakt heb met de spulletjes van Anette.
Ik ben er net mee klaar, want ik ging vanmiddag "even" naar de hobbystunter.
Maar dat liep nogal uit, want het was weer zo gezellig.

















Vinden jullie de grote bloem niet geweldig?
Even voor de duidelijkheid, ook gemaakt door Anette.
Op Anettehaar blog kun je zien hoe je zo'n bloem kunt maken.
Ik heb de randen bewerkt met de distresser en distress-inkt.
Ik heb alleen zelf het kant toegevoegd (komt weer van de markt) en de takjes zijn gemaakt met de takjespons.
Het lukt mij niet om een "rommelige" kaart te maken en als ik het bij iemand anders zie vind ik dat zo mooi.
Toch vind ik deze kaart ook leuk geworden, nogmaals bedankt Anette.
Bij Anette staat ook een tutorial hoe je bloemen en vlinders kunt haken.

Nog even een tip, kun je niet haken, bij Xenos verkopen ze voor een leuke prijs, gehaakte bloemen en vlinders.

Groetjes Jolande

23 opmerkingen:

Rebecca zei

heel speciaal en supper mooi Jolande!!!

groetjes Rebecca

hildedewilde zei

heel leuk jolande enne nog bedankt voor de tip!
gr, hilde

cristel zei

wow super echt waar schitterende kaart
grtjs en een fijn weekend

Tineke's hobby zei

heel erg mooi gemaakt en die bloemen echt super
groetjes Tineke

chantal zei

wat een mooie vintage kaart. Die bloemen zijn super!
liefs Chantal

Rebecca zei

he jolande ik wou je nog even laten weten dat ik nog iets op men blog heb voor jou!!

groetjes Rebecca

regina zei

hoi

wat een schitterend mooie kaart geweldig!!!

gr regina

Annemiek zei

Hoi Jolande, ik vind je kaart echt super, helemaal mijn kleuren en stijl!!! En die grote bloem is echt het einde hoor!

Groetjes, Annemiek

janny zei

Hoi Jolande wat een mooie kaart is dat geworden zeg helemaal toppie!
Ik krijg vintagekaarten niet voor elkaar dat rommelige lukt niet hihi ik weet gewoon niet hoe ik dat kan krijgen heb het al meerdere malen geprobeerd maar helaas!!

Groetjes Janny.

angelique zei

tjee wat ontzettend mooi!!

Astrid zei

Hai Jolande
Ik heb ook bij jou zitten genieten hoor, mooie dingen maak jij zeg.
Ben ook volger bij jou geworden want dat vind ik wel gezellig.
Groetjes Astrid

Anette zei

Móóóóí! En wat een chic kantje van de markt.
Erg leuk om alle commentaren te lezen en dank je wel voor je verwijzingen. Binnenkort gaan we misschien wel meer van die leuke bloemen zien!?

Groetjes,
Anette

Nora zei

Wat heb je dat mooi gedaan! Ik vind hem helemaal goed zo.
Groetjes, Nora

Henriëtte zei

Zei ik het niet dat er vast wel iets moois zou verschijnen met die spulletjes???? Nou, het is mooier dan mooi. Superrrr.
En ja, als je naar de Hobbystunter gaat moet je gewoon de tijd nemen hè, daar ben je zomaar niet vandaan.

Groetjes Henriëtte

Chantal zei

Jolande,

Mooie kaart én ja ik vind de grote bloem geweldig.

Ik heb een verrassing voor jou op mijn weblog.

Prettig weekend!!

Groetjes Chantal

miriam zei

Wat een prachtige kaart Jolanda .Ook mooi zo met die kleuren.

liefs miriam

Diane zei

Wat een gezellig kaart heb je er weer van gemaakt.

Groetjes,
Diane

Jolita zei

Hoi Jolande,

wat maak je leuke kaarten zeg!
Deze vind ik ook erg mooi. Wat leuk dat je volger bent geworden! Ik meld me ook bij jou aan hoor, kom ik af en toe eens aanwippen.

Groetjes,
Jolita

Yvonne zei

Wat een mooie kaart.
De kleuren zijn prachtig.
Groetjes Yvonne

Yvonne Rijk zei

Erg leuk dat je al gelijk wat moois hebt gemaakt met je prijs. Ik heb zelf ook een envelop vol moois gehad van Anette maar ik heb er nog niets mee gedaan omdat ik midden in een verbouwing zit. Maar dat komt nog wel. Leuk om zo'n envelop te ontvangen he.
Groetjes van Yvonne Rijk.

durvina zei

Wat een beauty van een kaart!!

Caroline zei

Wat een prachtige kaart !!!

Wilma zei

Nu kan ik wel haken, maar toch bedankt voor de tip! Scheelt me weer veel tijd ;-). Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt!