KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 10 april 2010

Kerstkaart.






















Papier: Eline's Vintage Christmas Red + Bleu.
Het kant komt van de markt.
Op blauw cardstock heb ik een Nestabilities scalloped oval en een classic oval geplakt en daarna door de cuttlebug gehaald.
Zo krijg je een passepartout.
De sneeuwvlokken zijn ook met de cuttlebug gestanst.
Op de sneeuwvlokken heb ik plakparels met glitter geplakt.
Tilda zit lekker uit te rusten in de passepartout, haar vleugels heb ik met stickles bewerkt.

Groetjes Jolande

10 opmerkingen:

Aleida zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Tineke's hobby zei

nog zo'n super mooie kaart heel mooi van kleur en dat kant rondom is erg mooi
Groetjes Tineke

Esther zei

Leuk geworden hoor je kaartje.
Je kan geen kerstkaarten genoeg hebben.haha

x Esther

Gwendolyn zei

Heej Jolanda, ik heb een award voor je op mijn blog. Ik weet dat je hem al eerder hebt gehad, maar wilde je hem toch geven omdat ik je blog zo leuk vindt!

Groetjes Gwendolyn

Jannie zei

Wat een schitterend kaartje weer Jolande, en dat mooie kant er omheen is echt prachtig.
Fijne dag Jannie.

Gusta zei

wat een leuk kaartje erg leuk gedaan zo met het kant er om heen en de kleuren zijn ook heel mooi

groetjes Gusta

chantal zei

leuke kaart. Je afwerking is echt prachtig.
Liefs Chantal

Diane zei

Wat een supermooie kaart zeg.

Groetjes,
Diane

Scrapfanaat Peter zei

Wat een mooie kaarten maak je zeg en mooi dat kant er onder. Ben gelijk maar bij jou volger geworden. Dan kom ik vaker even langs om te kijken. Als je bij mij langs komt op mijn blog maak je kans op een scorpal, kijk voor de spelregels op scrapfanaat.blogspot.com

Groetjes Peter

janny zei

Wauw zeg die is super mooi geworden die kleuren combinatie is super joh!
Wat een werk zeg al die sneeuwvlokken door de cuttlebug nou jij bent weer lekker bezig geweest!!

Groetjes Janny