KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 4 april 2010

Ronde kaart.

















Voor deze kaart heb ik een cirkel van 12 cm gesneden, daarlangs een "kantje van papier "geplakt.
Hoe je dat doet zie je hier.
Daarna een cirkel met de nestabilities classic scalloped circles met de cuttlebug uitgestanst.
De cirkel met een embossingfolder geëmbost en het geëmboste gedeelte bewerkt distress-inkt.
De stempel is een Fairy Doodles van Buzz Craft en is ingekleurd met distress-inkt en de vleugels bewerkt met stickles.
De bloemen en de takjes heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design.
De vlinder is gemaakt met een mal van Joy Crafts.
Het geëmboste gedeelte van de vleugels heb ik ook bewerkt met stickles.
Voor het hart van de bloemen en het lijfje van de vlinder heb ik plaksteentjes gebruikt.

Tegen de achterkant heb ik een dubbelgevouwen cirkel geplakt, die dienst doet als standaard.

Ik kreeg de stempel heel moeilijk gestempeld, ik heb het gestempeld mat Stazon-inkt.
Heeft iemand hierover nog een tip voor mij, dan hoor ik het graag.

Groetjes Jolande.

26 opmerkingen:

chantal zei

prachtige kaart. Ik hou van de kleuren

Rebecca zei

supper mooi Jolanda,prachtige kleurtjes ook.Knap gedaan!!!

groetjes Rebecca

Liefs Ineke zei

Ha Jolande, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt.

Groeten van Ineke

Bianca zei

Hij is prachtig. De kleur is ook super.
Groetjes,
Bianca

ps op het blog van Nicole staat een tip over beinkten van stempels als het niet helemaal lekker lukt.

Brenda en Astrid zei

Wat een super gave kaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda en AStrid

crea-elma zei

Heel gaaf kaartje!

groetjes Elma

angelique zei

Prachtig, wooow wat een mooie kaart! En je zou eens memento inkt moeten proberen, zeker voor clearstempels is dit veel beter! succes!!

jolanda zei

Wat een enig kaartje geworden Jolande! Heel mooi die kleurtjes ook. En zoals angelique al zegt: memento inkt stempelt prima :) fijne pasen, jolanda

Marja Sch zei

Wat een lief kaartje Jolanda en wat een werk zeg. Wat betreft je inkt probleem kijk even hier

http://stampinupnicole.blogspot.com/2010/03/nieuwe-clearstempels-en-memento-inkt.html

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Gr Marja

Cards by Jol zei

Bedankt meiden voor de tips ik ga het met memento-inkt proberen, heb ik ook in huis.

Groetjes Jolande

Caroline zei

Wat een schitterende kaart, Jolande !

Jannie zei

Oo wat een schitterende kaart Jolande echt geweldig met al die mooie bloemen en vlinder.
Fijne dag Jannie.

Antonia zei

hallo jolanda. er staat een award voor je klaar op mijn blog. echt verdiend. liefs Antonia

Thea zei

Hallo Jolanda,

Prachtige creaties maak je, ik vond op jou blog een uitleg om een vlindertjes te haken. Dus ook maar meteen volger geworden, bedankt hiervoor!

Groetjes
Thea

Yvonne Rijk zei

Wow Jolande, erg mooi geworden. De kleur vind ik ook helemaal geweldig want lila is mijn lievelingskleur.
Groet van Yvonne Rijk.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart,weer eens heel wat anders.

en nog bedankt voor je verjaardagskaart de postcode was verkeerd dus hij heeft er wat langer over gedaan,maar daarom niet minder leuk.

groetjes annemarie en merit

Henriëtte zei

Hoi Jolanda,

Lief kaartje weer hoor en een erg mooie kleur.

Groetjes Henriëtte

durvina zei

Wat leuk zo'n ronde kaart, je hebt hem erg mooi gemaakt.

Aleida zei

Een hele mooie kaart! Goed in evenwicht, niet te druk, niet te kaal. Die standaard is slim bedacht, anders moet-ie tegen een vaas bloemen of zo.
groetjes,

Yvonne zei

Wat een prachtige kaart Jolande.
De kleur is ook super.

Groetjes Yvonne.

freubeltjes kaarten zei

Hallo Jolande,

Prachtige kaart heb je gemaakt,vooral het kantje van papier vindt ik geweldig leuk ga het zelf ook eens proberen om dat voor elkaar te krijgen bij één van mijn eigen kaarten.

Groetjes Ageeth.

Diane zei

Wat een mooie kaart zeg. En wat een supergoed idee om de ronde kaart toch te laten staan!!!

groetjes,
Diane

Gusta zei

wat leuk gedaan zeg en je kaart is echt schitterend hoor

groetjes Gusta

Marie-claire zei

Wauw, dat heb je mooi gedaan!

Groetjes Marie-claire

Ginette Bos zei

Ik ben helemaal weg van je kaart,wat een mooie kleuren combinaties.
Paars is de kleur.....

Tineke's hobby zei

wat een super mooi kaartje heel erg mooi in die kleur en eens wat anders een ronde kaart
Groetjes tineke