KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 15 april 2010

Sneeuwman in de lente.


















Papier: Magnolia.
Ik heb weer de creatable van Marianne Design gebruikt.
Het kantje komt van de markt.
De stempel is van Magnolia, ik heb met grijze Memento-inkt gestempeld voor een wat zachtere look.
Ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De oorwarmers en het bondje heb ik behandeld met flowersoft.
Voor de sneeuw heb ik stipjes met stickles gezet.
De bloem heb ik gemaakt met kant, een sneeuwvlok (Martha Stewartpons) en een roosje.

Groetjes Jolande.

19 opmerkingen:

fridel zei

dit is echt heel mooi hoor een schatig kaartje hoor groetjes fridel

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat is die gaaf!!!
Heel erg leuk, ook het gebruik van de grijze inkt vind ik helemaal super!

groetjes Elma

Tineke's hobby zei

Hoi Jolande
War een super mooi kaartje ik vind de creatable
vorm kaart erg mooi
Groetjes Tineke

Brenda en Astrid zei

Wat een leuk idee om ook zulke kaarten te maken. Ziet er erg leuk uit.
Groetjes Brenda en Astrid

Jannie zei

OO wat een mooi Jolande.
Ik vind het een super gaf kerstkaartje en die stempel met licht is een goeie tip dankje wel.

Groetjes Jannie.

Thea zei

Oh, wat een ontzettend lief kerstkaartje.
Geweldig!

Groetjes
Thea

hildedewilde zei

wauw jolande die is super!
gr, hilde

regina zei

hoi

superrrrr mooi kaartje!!

gr regina

Gusta zei

wat een leuk kaartje hoor
groetjes Gusta

Miertje zei

Wat een super leuk kaartje ... en dat met dat mooie weer ;) toch een winter sfeer

Groetjes Miranda...

Bianca zei

Wat een super mooie kaart. En wat een super goed idee om grijze inkt te gebruiken. Dat ga ik zeker ook proberen met "gewone" stempels. Het ziet er inderdaad "zachter" uit.
Groetjes,
Bianca

Yvonne zei

Wat een schattig kaartje.
Leuk met dat kantje er langs.

Groetjes Yvonne

durvina zei

Wat een super kaart !!!

Aleida zei

Weer een mooi, gedetailleerd kaartje! Sneeuwpoppen met zwart stempelen is inderdaad vaak hard. Grijs is er dus ook, ik dacht dat je dan zilver moest gebruiken. Ik ga maar eens op jacht naar grijs. Dat flower soft is ook een goed idee.
groetjes,

Diane zei

Hoi

Je bent lekker op dreef met de kerstkaarten. Deze is ook weer super!

Groetjes,
Diane

Rebecca zei

het ziet er weer supper mooi uit Jolande!!!

groetjes Rebecca

Henriƫtte zei

Echt weer een lief kaartje

Groetjes Henriƫtte

Cherry-secrets zei

wat een mooi kaart,
wie die ontvangt met kerst word spontaan helemaal vrolijk ervan! erg mooi gedaan.
leuk dat je volger bent geworden.

Groetjess.. Samantha

janny zei

Pracht kaart weer zeg wat maak jij toch super dingen en die kleuren nou nou!!
Wat een goed idee te stempelen met grijs het is net of hij in een sneeuwbui staat.
Bedankt voor de tip dit ga ik zeker te weten ook doen dus op jacht naar grijs hihi.
Nog een vraagje waar plak jij je kantje mee vast? Ik heb het geprobeerd met tackyglue maar je handen hebben meer glue dan je kant hihi.
Kan dat niet anders en heb jij nog een goede tip voor ons hiervoor??
Groetjes Janny.