KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 8 april 2010

Rozen.























Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een embossingfolder voor de cuttlebug.
Het geëmboste gedeelte bewerkt met Distress-inkt.
Het kant komt weer van de markt.
De rozen heb ik zelf weer gefreubelt, zo heerlijk om te doen.
Een creatable van Marianne Design gebruikt.
Ook de takjes zijn creatables van Marianne Design.
Plakparels met glitter, in de bloemetjes en op de takjes geplakt.
De stempelafdruk is van Magnolia en had ik al een poosje gekleurd klaarliggen en nu dan eindelijk gebruikt.

Groetjes Jolande.

15 opmerkingen:

Yvonne Rijk zei

Mooie kaart hoor Jolande, je zelfgemaakte rozen zijn prachtig. Die creatable geeft een heel mooi effect.
Groetjes van Yvonne Rijk.

Jannie zei

Hele mooie kaart Jolande en de roosjes zijn super gaaf.

Groetjes Jannie.

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat een prachtige kaart, en de roosjes zijn helemaal geweldig. Dat wil ik ook nog eens gaan proberen, lijkt me leuk om te doen. Op jou blog had ik het haakpatroontje van de vlinders gevonden en deze op mijn laatste kaart gebruikt. Inderdaad heel gemakkelijk om te maken.

Groetjes
Thea

Annemiek zei

Hele mooie kaart. Ik vind het idee van embossingfolder in combinatie met distress geweldig en ik moet dat zeker ook eens gaan proberen!

groetjes, Annemiek

Wilma zei

Wauwww wat een beauty! Heel mooi die roosjes!
Perfect gemaakt Jolande!
Veel liefs
Wilma

miriam zei

Hij is weer prachtig en wat knap van je om die roosjes zelf te maken.
Die nieuwe van marianne zijn toch wel leuk nu ik het zo bij jouw zie.

liefs miriam

Henriëtte zei

Wat een mooie blauwe kaart. Echt super hoor zoals je m gemaakt hebt.

Groetjes Henriëtte

Annemarie en Merit zei

voor deze kaart heb je maar 1 woord nodig.
SCHITTEREND!!!!

Diane zei

Wat een schitterende kaart weer!!

Groetjes,
Diane

Bianca zei

Ohhhhhhhhhhh, hij is helemaal geweldig.
Groetjes,
Bianca

Aleida zei

Heel mooi, echt een evenwichtig geheel. Het past allemaal bijelkaar. Heb je die randjes van de rozen voor je ze plakte met copics gedaan? Het ziet er leuk uit.
groetjes,

Gusta zei

echt een schitterende kaart zeg mijn complimenten hoor

fijn weekend Gusta

Esther zei

Super hoor je kaartje weer.Erg leuk.

x Esther

Rebecca zei

supper mooi gedaan Jolande!!!

groetjes Rebecca

Tineke's hobby zei

wat een geweldig mooie kaart heel mooi gedaan
Groetjes Tineke