KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 23 april 2010

Wat een verwennerij.

Ik had een tijdje geleden de tweede prijs gewonnen bij Anette en dat kwam vandaag binnen.
En o, o, o, wat een verwennerij.
Anette had zelf mooie bloemetjes gemaakt, nou bloemetjes zijn altijd welkom, er zat ook nog mooi scrappapier bij, mooie afdrukjes, mooie labeltjes, vlindertjes.........
Jullie kunnen zien wat voor moois ik allemaal heb gekregen.
















De label van de Eifeltoren plak ik in mijn fotoboek van Parijs, erg mooi gemaakt Anette.
Ik ben heel erg blij met mijn prijs en misschien ga ik er vanmiddag wel gelijk wat moois mee maken.
Anette, hardstikke bedankt, je hebt me hier erg blij mee gemaakt.

Groetjes Jolande

8 opmerkingen:

Neline zei

Inderdaad een super prijs Jolande, we zien er wel weer wat mee langs komen!
groetjes
Neline

Anette zei

Fijn dat je er blij mee bent en ik ben ook blij dat het heelhuids aangekomen is. Leuk dat je m'n label zo goed kunt gebruiken. Ik ben benieuwd wat je er verder van gaat maken!
Groetjes,
Anette

Annemiek zei

Leuke spullen zeg, gefeliciteerd ermee! ben benieuwd wat je er voor moois mee gaat maken...

Groetjes, Annemiek

Jannie zei

Schitterend Jolande veel crea plezier.

Groetjes jannie

cristel zei

gefeliciteerd met je mooie spulletjes en ben benieuwd wat je er voor moois mee gaat maken
grtjs en een fijn weekend

Henriƫtte zei

Gefeliciteerd met je prijs Jolande en veel plezier met het gebruiken. We zien er vast wel iets moois mee verschijnen.

Groetjes Henriƫtte

Nora zei

Proficiat met je prijs, die ziet er geweldig uit! Ben stiekem een beetje jaloers ;o)
Groetjes

jolanda zei

Zooooo wat een bofkont ben jij!! Echt een prachtige prijs hoor, gefeliciteerd! groetjes jolanda