KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 21 april 2010

Wit doosje voor een huwelijk met een bijpassende kaart.


















Vrienden van mijn zoon gaan morgen trouwen en aan mij het verzoek wat moois te maken.
Ik heb een mooi doosje gemaakt en gekozen om het helemaal wit te houden.
Ik heb met een embossingfolder een cirkel geëmbost en op de bodem geplakt.
Ook de randen van de deksel zijn geëmbost.
Een cirkel uit de deksel gesneden en daarachter mica geplakt, met daar tussenuit een kantje.
Het kantje komt van de markt.
De swirls zijn creatables van Marianne Design.
De bloemen heb ik gemaakt met een stans van CreaLies, die heb ik met glimmermist bewerkt.
De roosjes heb ik ook weer zelf gemaakt.
De takjes zijn geponst.
En ik heb lekker veel plakpareltjes gebruikt.






Gevuld met hartjes snoepjes.






Hier kun je zien dat de randen ook geëmbost zijn.
















En een bijpassende kaart gemaakt, die weer in het doosje past.
Ik moet zeggen dat ik tevreden ben over het resultaat en mijn zoon vind het ook erg mooi.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

Anette zei

Hallo jolande,

Ik vind hem héél chic hoor!

Groetjes,
Anette

Tineke's hobby zei

Nou je hoeft niet te vragen wat we ervan vinde in 1 woord geweldig zo chique in dat wit helemaal geweldig
groetjes Tineke

Annemiek zei

Kwijl, kwijl, wat een geweldig, romantisch doosje en kaart, echt zo ontzettend mooi!!!

Als je me mailt kan ik je een nieuwe foto leveren van de Hobbystunter aan de Irisstraat om op je blog te zetten, die heb ik met de opening gemaakt! Was je er toen ook?

groetjes, Annemiek

freubeltjes kaarten zei

Wat schitterend mooi heb je dat gemaakt Jolande!

Groetjes Ageeth.

regina zei

hoi

heel erg mooi gemaakt!!

echt schitterend dat wit en die bloemen vind ik ook erg mooi!!

gr regina

Annemiek zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
jolanda zei

Geweldig!!! Wat ontzettend mooi geworden Jolande! groetjes jolanda

Jannie zei

Wat is dit fantastisch mooi Jolande. Echt heel chique en schitterend gemaakt.

Groetjes Jannie.

Gusta zei

jeetje hij is echt schitterend zeg
mijn complimenten hoor

groetjes Gusta

Miertje zei

Wauw !!!
Deze is mooi , en dat met alleen wit echt GE-WEL-DIG !!!!
Echt super chique
Groetjes Miranda...

sanne zei

hij is geweldig. Daar zou ik zo weer voor trouwen ;)

gr sanne

Diane zei

Zo hee wat een supermooi doosje zeg!!!

groeten,
Diane

Thea zei

Hallo Jolande,

Dit is echt geweldig mooi!

Groetjes
Thea

Nora zei

Heel mooi gedaan Jolande! Zonder enige kleur zo een resultaat neerzetten, in 1 woord geweldig. I love it!
Groetjes

Wilma zei

Jolande, dit is een schitterende creatie! Erg, erg mooi!! Je blijft ernaar kijken! Nog gefeliciteerd met je award!
Liefs
Wilma

Anneke zei

Wauw echt heel mooi, het begint hier ook weer te kriebelen om weer eens met wit aan de slag te gaan!
Groetjes Anneke

Esther zei

Geweldig geworden hoor je kado doosje.
Helemaal super.

Groetjes Esther

Desi zei

schitterenddddddddddddddd !!!!!!

Henriëtte zei

Wat een prachtig doosje en supermooie kaart. Heeel romantisch. Terecht dat je er trots op bent.

Groetjes Henriëtte

Conny zei

Ik vind het een juweeltje
ben benieuwd hoe je de roosjes maakt
wat mooi zijn ze
Groetjes

Ginette Bos zei

Super gaaffff,vooral die mooie witte bloemetjes.
Helemaal in stijl

j.kroonstuiver zei

Hoi Jolande,

je hebt niets teveel gezegd hoor wat een gaaf doosje.
En wat is wit toch mooi he????

groetjes jose

Bianca zei

Jemig de pemig, wat geweldig. Ik vind het helemaal te gek. Die zou ik ook wel op mijn trouwdag willen ontvangen. Ik vind hem helemaal top.
Groetjes,
Bianca

Yvonne zei

Jeetje wat is dit gaaf zeg en zo fijntjes mijn dikke vette complimenten!!!
Lieve groet Yvon

crea-elma zei

WAUW!!!! Jolande, die is heel erg gaaf en door het gebruik van 1 kleur heel erg chique ook.
Heel erg mooi gemaakt!!!!!

groetjes Elma

Neline zei

Hey Jolande,

Wat een prachtig doosje zeg!!!
Ik dacht dat ik volger van je was joh....
maar helemaal niet!!! stom.
Nou, ik ben het gelijk geworden.
groetjes en een gezellig weekend
Neline

Marja zei

Oooh, wat mooi! Ben helemaal sprakeloos.