KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 8 mei 2010

Cadeautasjes.

Als alles goed gaat diplomeer ik 22 juni.
Voor de leerkrachten maak ik cadeautasjes.
Dat houd in dat ik er 6 moet maken.
Dit zijn de eerste 2.











Het papier voor dit tasje is van Basic Grey (Wassail)
Nestabilitie: Fleur de Lis.
De onderste rand is met een randpons uitgeponst.
Ik heb een takjespons gebruikt en de roosjes heb ik zelf gemaakt.
Nog wat strass-steentjes voor de afwerking gebruikt.




Papier???Ik heb net van Annemiek doorgekregen dat het papier van Making Memories is, dank je wel Annemiek.
Weer een randpons gebruikt.
De vlinder is een creatable van Marianne Design.
De roosjes heb ik zelf gemaakt en op het lijfje geplakt.
Langs het handvat nog bloemetjes geplakt en weer strass-steentjes voor de afwerking gebruikt.
Kantje komt van de markt.
De tasjes worden nog gevuld met wat lekkers.
Hoe je dit kunt maken vind je HIER

Groetjes Jolande

21 opmerkingen:

Gusta zei

die zijn leuk zeg ik denk dat ze je meteen weer een studie aan bieden hoor

groetjes Gusta

Aleida zei

Whow! en dat maak je allemaal naast je studie? Wat een energie! Ik denk dat de docenten het geweldig vinden.

crealinedance zei

Hoi jolanda Leuke kadotasjes vind ook zo leuk om te maken.Gr.Nel

hobbycard - srapcreation zei

Schattige tasjes Jolanda.Ze zijn echt leuk en allemaal anders.

gr. Mia

Astrid zei

Zooo Jolanda, mooie tasjes hoor.
Groetjes Astrid

Marja Sch zei

Wat heb je die tasjes ontzettend mooie gemaakt. Fijne dag nog groetjes Marja.

Jannie zei

Wat een schitterende tasje heb je gemaakt Jolande.
Daar zullen ze best heel blij mee zijn.

Groetjes Jannie

jolanda zei

wow... echt heel erg mooi. Ze zullen vast blij verrast zijn :) groetjes jolanda

Annemiek zei

Mooie tasjes geworden,enne... het papier van de onderste is van Making Memories, ik heb er ook nog een restje van liggen!
Succes met het maken van de andere 4.

Groetjes, Annemiek

Esther zei

Geweldig leuk deze cadeautasjes.
Ziet er erg leuk uit.

Groetjes Esther

hildedewilde zei

ik vind ze super jolande!
gr. hilde

Henriëtte zei

Wat een leuk idee van je en wat zijn ze leuk. Leuk om te geven en zeker leuk om te krijgen zou ik zo denken.

Groetjes Henriëtte

Crea Gea zei

Hele mooie cadeau tasjes,supermooi gemaakt.
liefs Gea

Caroline zei

Prachtige tasjes !!!

cristel zei

super een heel erg leuk idee en ze zien er erg mooi uit
grtjs

Diane zei

Ze zien er enorm mooi uit. Succes met de volgende die je gaat maken.

Groetjes,
Diane

Bianca zei

Ze zijn heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

regina zei

hoi

hele mooie tasje!!

erg mooi gemaakt en die vlinder blijft mooi!!

een hele fijne moederdag vandaag!!

gr regina

miriam zei

Ik vindt het hele leuke tasjes

liefs miriam

Linda zei

Dank je wel voor je reactie bij mijn blog. Ik ben even op jou blog wezen kijken en je hebt er weer een fan bij hihi. Leuke dingen maak je.

gr Linda

Wilma zei

Heel mooi! Op deze manier is het, denk ik, geen straf om er een paar te moeten maken. Wat een leuk resultaat!