KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 3 mei 2010

Damesschoen

















Dit schoentje heb ik gemaakt met het papier van Graphic 45.
Het kant komt van de markt.
Het lint heb ik met de kerst bij de Blokker gekocht.
Op de bloemen heb ik een parelmoerknoop van de Hema geplakt.
Alle randen heb ik bewerkt met Distressinkt (Vintagefoto) en ook op het kant heb ik het gebruikt.











Hoe je de schoen kunt maken vind je hier,samen met het patroon.
Een geweldig blog, met mooie creaties, zo staat er ook een tutorial hoe je geweldige bloemen van crepepapier kunt maken.
Ga ik ook nog uit proberen.

















Het was een hele klus om dit te maken en er zitten ook wel wat schoonheidsfoutjes in, maar het was wel heel leuk om te maken.

Groetjes Jolande

22 opmerkingen:

Astrid zei

Wauw mooi zeg Jolanda. Dat ziet er gaaf uit.
Groetjes Astrid

Brenda en Astrid zei

Wat een leuk idee. Ziet er inderdaad ingewikkeld uit, maar het eind resultaat mag erdan ook wel wezen. Super!!
Groetjes Brenda en Astrid

miriam zei

Wauw wat mooi gedaan Jolanda.

liefs miriam

Rebecca zei

amaai Jolande dat ziet er weer schitterend uit ze,supper mooi gedaan !!!

groetjes Rebecca

j.kroonstuiver zei

Hoi Jolande,

bedankt voor het doorsturen van de link.
wauw wat gaaf zeg.
je hebt een echte speurneus als het gaat om het vinden (en maken) van mooie dingen.

groetjes jose

crea-elma zei

Wauwwwwwwww gaaf Jolande, superleuk gedaan!

groetjes Elma

Nora zei

Wat een mooi schoentje, hij lijkt wel uit een sprookje, heb je hiermee je prins gestrikt ;o)Groetjes

Neline zei

Helemaal super Jolande!!
Prachtig papier ook!
Toevallig heb ik het patroon vandaag uitgeprint...ik ga gauw aan de slag!

groetjes
Neline

Crea Gea zei

Dat ziet er prachtig uit..mooi hoor
Liefs Gea

janny zei

Wauw Jolande dit is echt heel erg leuk en een prachtige kleur zeg!!
Mijn complimenten hihi ik ga deze ook eens proberen te maken ik heb binnenkort een verjaardag van iemand die gek is op schoenen en dit is het perfecte kado!
Groetjes Janny.

Gusta zei

wouw wat mooi zeg is het mijn maat? heb je er dan wel 2 gemaakt hahaha ik vind hem super

groetjes Gusta

Caroline zei

Wat een prachtige schoen !!! Heel mooi gemaakt !!!

Yvonne zei

Prachtig, wat een koninklijke schoen.

Groetjes Yvonne

Aleida zei

het ziet er geweldig uit! En weer eens wat anders om tentoon te stellen! Erg elegant.
groetjes,
Aleida

Gretha zei

Gaaf gedaan zeg, en prachtig papier heb je hiervoor uitgezocht. Echt een dot van een schoen ;)
groetjes Gretha

Diane zei

Het ziet er wel heel leuk uit!

Groetjes,
Diane

Chantal zei

Woh, heel mooi.

Groetjes Chantal

Tineke's hobby zei

hoi Jolanda
Wat heb je dit mooi gemaakt met heel mooi papier
groetjes Tineke

Annemiek zei

He-le-maal leuk!!! Prachtig gemaakt ook.

Groetjes, Annemiek

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolanda,prachtig papier,heel chique.

Liefs Riet.

Linxx zei

Erg leuk!

Wat een mooi papier ook!

Linxx

Gwendolyn zei

Wat een geweldig idee zeg! Echt mooi geworden!

Groetjes Gwendolyn