KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 15 mei 2010

De laatste 2 cadeautasjes.

Het ging donderdag zo lekker met de cadeautasjes maken, dat ik maar gelijk ben doorgegaan.
Het kan maar klaar zijn.


Papier: S.E.I.(Juliëtte).
Voor de onderste rand heb ik een creatable van Marianne Design gebruikt en daar doorheen een breed wit lint geregen.
De grote bloem en de swirl zijn ook creatables van Marianne Design.
De roosjes heb ik zelf gemaakt.
In de kleine bloemetjes heb ik plak-strass-steentjes geplakt.
Helaas krijg ik de foto niet scherp genoeg, in het echt is de kleur helderder.


En dit is het tasje voor de man geworden.
Papier: Basic Grey(Marrakesch).
Voor de bloemen heb ik 4 cirkels uitgesneden en ze flink gekreukeld.
In het midden van de cirkels zit een brad wat op een schroef lijkt.
Ik heb een lint als steel gebruikt.
De bloemblaadjes heb ik uit de hand geknipt en daarop uitgeponste blaadjes geplakt.
Ik vind dat dit tasje wel kan voor een man.



Ik had nog tips gekregen voor de mannen-cadeautas (bedankt dames), maar ik had deze inmiddels al gemaakt.
Nu nog wat lekkers in de tasjes kopen.

Nu ga ik nog wat moois voor mijn werkbegeleidster en mijn stagebegeleidster verzinnen.


Fijn weekend allemaal, Jolande.

25 opmerkingen:

regina zei

hoi

deze zijn ook weer heel erg mooi geworden!!!!

gr regina

miriam zei

Ook deze zijn weer mooi geowrden vooral de bovenste ,nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel een fan ben van zwart/wit.

Bedankt voor je berichtje op mijn blog maar je was net te vroeg heb er nog meer dingen bij geplaatst.

liefs miriam

sanne zei

Ze zijn echt erg leuk geworden. Ik vind dingen voor een man erg moeilijk om te maken maar ik vind dit een heel leuk idee

gr sanne

Aleida zei

Fijn dat het af is, al heb je er een hoop plezier aan gehad om het te maken. Bijzonder goed geslaagd!
groetjes,

Geertje zei

Hallo Jolande,

Wat zijn je tasjes mooi geworden.
Zo verschillend allemaal.
En dat van één patroon.
Een fijne weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

Annemiek zei

Ze zijn weer supermooi, die mannentas ook, mooi papier ervoor. Die onderrand van de andere met de creatables vind ik super bedacht!

Groetjes, Annemiek

hildedewilde zei

ook deze zijn weer toppie, jolande!
de bovenste is mijn favoriet!
gr, hilde

Crea Gea zei

Deze tasjes zijn ook supermooi.
liefs Gea

Diane zei

Ze zijn weer mooi.

Groetjes,
Diane

Rebecca zei

ze zijn weer prachtig Jolande!!!

groetjes Rebecca

Jannie zei

Wat zijn ze weer mooi Jolande.
Ze zien der allemaal schitterend uit, als ik mocht kiezen zou ik het echt niet weten

Groetjes Jannie.

Ilonka zei

hoi Jolanda wat zijn ze mooi. Prachtig papier heb je ervoor gebruikt.

Groetjes Ilonka

Chantal zei

Hallo Jolande,

Ik vind de cadeautasjes erg mooi. Ik denk dat je begeleidsters dat ook vinden.

Groetjes Chantal

crealinedance zei

Hoi Ze zijn schattig Gr.Nel

hobbystunter Jose zei

Hoi Jolande,

Nou meid je bent er weer druk mee geweest wat zijn ze mooi geworden.
Heb natuurlijk weer even verder gekeken en zag een hele mooie Tilda in de bubbles kaart.
Wat is die gaaf.
Vind hyet ook een hele gave serie deze keer.
Leuk dat je de demo met Neline hebt benoemd.
Ik ben benieuwd naar wat je vanmiddag frutselt.

Lieve groetjes (en veel plezier straks, grijns ) Jose

Yvonne zei

Allebei mooi geworden maar de bovenste is absoluut mijn favoriet.
Groetjes Yvonne

Nora zei

Je gaat als een trein, super gedaan!
Groetjes

Neltine zei

Wouwww dat zijn een boel cadeautasjes. Ik vind ze stuk voor stuk keileuk zeg.
Allemaal even uniek en bijzonder. Ikke ben bijna jarig maar zal verder niets zeggen hihi..lol.

Groetjes,
Neltine

Marja zei

Ze zijn allebei erg mooi. Het papier is ook erg smaakvol.

Ginette Bos zei

Hallo,
Wat een super lieve tasjes.
Papier doet de ook al de helft.

Groetjes Ginette

Gusta zei

ik vind ze weer schitterend

groetjes Gusta

Miranda zei

hoi Jolande,
wat een leuke tasjes allemaal en in zoveel variaties, erg leuk

gr
Miranda

...Astrid... zei

geweldig je kado tasjes

chantal zei

prachtige tasjes.

Liefs Chantal

Marie-claire zei

Wauw, leuke tasjes zeg!

Groetjes Marie-claire