KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 9 mei 2010

Distress























Gistermiddag was er een demonstratie in kleuren met distress-inkt bij de hobbystunter.
Het was weer erg gezellig.
We mochten zelf ook oefenen en kregen een goede uitleg van Neline.
Thuis ben ik uiteraard gelijk verder gegaan met oefenen.
Dankzij de uitleg van Neline en Annemiek, lukt het me nu een stuk beter.
Helaas is de foto wat wazig.
Vanmiddag deze kaart gemaakt.

Het papier en de stempels zijn van Magnolia.
Het kant komt van de markt, ik heb het gerimpeld en op de cirkel genaaid.
Rozetten gerimpeld van het kant en daarop cirkels, geknipt uit het papier op geplakt.
De cirkels bewerkt met stickels en ook het kant van het jurkje bewerkt met stickels.
Op de staartjes van Tilda nog bloemetjes geplakt (dit zijn eigenlijk stickertjes om op je nagels te plakken).

Groetjes Jolande

19 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Hoi Jolanda
Wat een super mooi kaartje ik ben zelf wat aan het vogelen maar mij lukt het distressen nog niet bij jou is het super gelukt erg mooi
Ook je doosjes hieronder zijn erg mooi geworden Groetjes Tineke

jolanda zei

Leuk werk dat inkleuren met distress hé? Zelf ben ik er sinds kort ook mee aan het oefenen en ik vind het superleuk! groetjes jolanda

Bianca zei

Wat heb je hem leuk gemaakt. En het distressen is je goed gelukt.
Groetjes,
Bianca

Neline zei

Ik vind het harstikke goed gelukt Jolande!!
en leuk gedaan, tilda in de bubbels.

groetjes
Neline

Aleida zei

Dat distressen, lijkt dat op werken met waterverf? Ik vind dit heel mooi gedaan, met dat lichte en donderder gedeelte. Met waterverf is dat heel moeilijk als je het op een klein stukje moet doen.
groetjes,

cristel zei

wauw en mooimet het achtergrondpapier super
grtjs

Rebecca zei

schitterend gewoon Jolande!!

groetjes Rebecca

Aloesaloes zei

Prachtige kaart! Erg mooi van kleur en de rozetten van kant vind ik schitterend!

Groetjes, Loes

regina zei

hoi

heel erg mooi!!

mooi gekleurd met distress!!

gr regina

...Astrid... zei

mooie kaart geworden zeg...

was gisteren idd gezellig maar ik moet nog ff meer oefenen hoor krijg het nog niet zo goed voor elkaar hahahaha

Crea Gea zei

Mooie kaart en supermooi ingekleurd en wat leuk die bloemetjes in haar haren.
liefs Gea

Ginette Bos zei

Mooie kaart!!! Wat een mooi papier weer van magnolia,volgens mij doen ze het erom....

Je wordt er zo heerlijk hebberig van.

Caroline zei

Prachtige kaart ! Ik distress mijn randjes wel van mijn kaarten, dat gaat mij beter af ;-) Ik ben niet zo'n inkleurder, maar ik ben wel gek op distressinkt !

crea-elma zei

Super gelukt, leuk he om te doen!
Is ook wederom heel gaaf kaartje geworden met de bubbels en het kant!

groetjes Elma

Annemiek zei

Het ziet er goed uit hoor en ik vind deze Tilda ook heel toepasselijk bij de bubbels van het papier!

groetjes, Annemiek

Marja zei

Wat een superleuk kaartje geworden. Het distressen lukt je goed.

Gusta zei

het is je goed gelukt hoor met de distresinkt
en je kaart is super

groetjes Gusta

durvina zei

Wat een lief kaartje, het is prachtig gedistressed.

Gr, Durvina

Diane zei

Wouw wat mooi ingekleurd. Ik ben 1 x bezig geweest olv Angelique met de distress, maar op de 1 of andere manier kom ik er thuis nog niet toe. Je kaart die je er mee gemaakt hebt is ook echt zeer mooi geworden!

groetjes,
Diane