KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 25 mei 2010

Theedoosje.



Dit theedoosje heb ik gemaakt voor mijn opleidingbegeleider.
Papier:Damask.
Hoekjes: CreaLies.
Shapeabilities: Fleur De Lis Pendants.
Nestabilities: Classic Oval.
De letters heb ik met een mal geschreven.
Voor de afwerking heb ik nog plakstrass-steentjes gebruikt.
Natuurlijk weer gevuld met theezakjes en After Eight chocolaatjes.
Nu ben ik klaar met de cadeautjes, nog 4 weken dan ben ik klaar met mijn opleiding.

Groetjes Jolande

24 opmerkingen:

scraplouise zei

Hij is weer geweldig zeg ik denk dat ze er erg blij mee zal zijn, en mag ik vragen wat voor opleiding je doet.

gr.Louise

regina zei

hoi

wat geweldig mooi!!!

mooi papier!!

gr regina

Linda zei

Leuk gedaan joh, ziet er mooi uit.
gr Linda

cristel zei

leuk kadootje het thee doosje en wens je nog veel s6 met de opleiding
grtjs

Crea Gea zei

supermooi doosje en hier in het noorden was 's middags de zon steeds weg en een harde wind.
Nog veel succes met je opleiding.
liefs Gea

Gusta zei

wat heb je weer een paar mooie dingen gemaakt zeg

groetjes Gusta

Bianca zei

Prachtig gemaakt. Ze zullen het zeker kunnen waarderen.
Groetjes,
Bianca

Miertje zei

Prachtig dit doosje
Super mooi gemaakt daar zal je begeleider blij mee zijn
Groetjes Miranda

scraplouise zei

Wat super van je lijkt mijheel heel leuk om te doen, ik wens je veel succes toe de komende 4 weken want het zal best wel zwaar zijn.

gr.Louise

Anette zei

Ahá, dus het is eigenlijk omkoopmateriaal?!;-)
deze is ook erg mooi. succes met de laatste lootjes.
Gr. Anette

*Ellen* zei

whow wat heb jij hard gewerkt in die paar dagen, maar het zijn allemaal weer prachtige creaties

...Astrid... zei

super zeg dit thee doosje zo met dat zwart wit papier

Nora zei

Oooh, deze is ook zeer mooi! I like it!

Aleida zei

Ook al weer zo mooi! En dan kun je je nu richten op de laatste loodjes! Of is het niet zo veel werk meer?
groetjes,

jolanda zei

superrrrrr ook weer dit doosje!! groetjes jolanda

Annemiek zei

Is me die even mooi!!! Ik heb het papier ook nog en vind dit echt een superidee voor een theedoosje. Ga ik evenopslaan als idee hoor!
Succes met de laatste loodjes van je studie!!!

Diane zei

Wat mooi zeg!

Groetjes,
Diane

Wilma zei

Prachtige theedoos! Zwart en wit is altijd mooi!!
Liefs
Wilma

Riet zei

Wat een prachtige theedoos Jolanda,heel mooi papier.
Succes met je studie meis.

Liefs Riet.

Tineke's hobby zei

Wow wat hb je dit super mooi gemaakt heel mooi zo in zwart wit
groetjes Tineke

Renata van Miltenburg zei

Prachtig, heel chique dit zwart/wit!

Warme groet, Renata

Sandra zei

Beautiful!!
Sandra x

Marieke zei

Stijlvol doosje zeg!!

Yvonne zei

Heel mooi, daar zal ze erg blij mee zijn denk ik.
Groetjes Yvonne.