KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 13 mei 2010

Weer 2 cadeautasjes

Het ging weer lekker vandaag en ik heb dus weer 2 cadeautasjes gemaakt.
Nu nog 2 te gaan.






















Dit cadeautasje heb ik gemaakt van papier van Basic Grey (Wassail)
De swirl is een creatable van Marianne Design.
De bloemen heb ik zelf gemaakt.
En ik heb nog wat plak-strass-steentjes hier en daar geplakt





















Dit tasje heb ik met papier van Tilda gemaakt.
Aan de onderkant zit een rand uitgeponst met de hartjes-pons van Martha Steweart.
Door de hartjes heb ik een lintje geregen.
Ook deze bloem heb ik weer zelf gemaakt, met de retro-pons.
De blaadjes heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design.
In het hartje van de kleine bloemetjes heb ik weer plak-strass-steentjes geplakt.

Nu moet ik er ook nog 1 voor een man maken.
Daar moet ik nog even goed over verzinnen, want voor een man blijft het toch altijd wat moeilijker.

Groetjes Jolande.

19 opmerkingen:

Aleida zei

Heel mooi! Vooral die bloemen zijn mooi.
groetjes,

cristel zei

schitterend vind je bloemen super
grtjs

Jannie zei

Nou Jolande je schiet lekker op. En deze tasjes zijn weer schitterend.!!!
Ja die mannen hé dat weet wat.
Succes hoor maar komt best goed.

Groetjes Jannie.

miriam zei

Ze zien er weer erg goed uit jolanda

liefs miriam

Crea Gea zei

prachtige tasjes
liefs Gea

jolanda zei

Ze zijn ook erg mooi Jolande... ben erg benieuwd hoe je 'mannentas' eruit komt te zien. Het blijft lastig hé? groetjes jolanda

hildedewilde zei

ik vind ze super jolanda, ik ga me toch ook eens aan dit modelletje wagen denk ik!
gr. hilde

crea-elma zei

Leuk, leuk, nu nog een mannentas.....Graphics45 een idee misschien?

groetjes Elma

Linda zei

Wauw ze zijn echt prachtig geworden, leuk gedaan hoor.
gr Linda

regina zei

hoi

superrrr mooi!!!

heel erg mooi gemaakt!!!

gr regina

Esther zei

Deze twee zien er super uit hoor.
Succes met het verzinnen voor de man.haha

Groetjes Esther

Annemiek zei

Ook deze zijn weer heel mooi geworden. En zo leuk verschillend!

Ilonka zei

Hoi Jolanda wat zijn je tasjes supergaaf

Groetjes Ilonka

Scrapfanaat Peter zei

Hallo Jolanda, Grappig gemaakt die tasjes zie zien er erg mooi uit. Bedankt voor de tip van het patroon ik ga ze een keer maken op mijn werk met mijn bewoners.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Tineke's hobby zei

Hoi Jolanda
Ze zijn erg mooi geworden heel mooi met dat papier succes om voor de man te maken heb ik altijd meer moeite mee
Groetjes Tineke

Neline zei

Ze zijn allemaal hartstikke leuk geworden Jolande. tja...en een mannen?? misschien graphic 45 wat Elma al vermelde?

groetjes en alvast een fijn weekend
Neline

Rebecca zei

Ik vindt het altijd onzettend leuk om naar je creatie's te kijken.Je kent er wat van hoor,prachtig weer Jolande!!!

groetjes Rebecca

Diane zei

Deze zijn ook weer geweldig. Succes met je mannentasje.

Groetjes,
Diane

Inge zei

Wat leuk deze tasjes! Ik ben heel benieuwd naar je mannenversie, dat blijft inderdaad altijd een lastige;) Fijn weekend!