KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 1 mei 2010

Kerstkaart met grote strik.

Deze kaart had ik nog gemaakt voordat ik naar Londen ging.

















Voor deze kaart heb ik het papier van "Sharon Ann Christmas Magic Collection " gebruikt.
Ik heb weer een embossingfolder door de cuttlebug gehaald.
Het lint van de strik heb ik bij mijn kerstspullen weggehaald.
Het kant komt van de markt.
















De bloem heb ikzelf gemaakt, hoe je dit doet vind je
hier
Voor de bloemblaadjes heb ik een Joy-mal gebruikt.
De bloem heb ik nog bewerkt met glimmermist, voor wat glans.

Groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

regina zei

hoi

wow heel erg mooi!!!

gr regina

Wilma zei

Schitterende kaart met een gewldig mooie bloem!
Liefs
Wilma

cristel zei

wauw echt super
grtjs

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt!

Groetjes
Thea

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart die bloem is ook erg mooi het is een super mooi geheel
Groetjes Tineke

chantal zei

schitterende kaart. IK ben gaan kijken hoe die bloem gemaakt wordt. Prachtig.
Liefs Chantal

Rebecca zei

prachtige kaart Jolande!!!

groetjes rebecca

Neline zei

Prachtige kaart Jolande!!
Mooie foto's van Londen.

groetjes
Neline

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke kerstkaart is het geworden. De bloem is super. Je foto's van london en ook super.
Groetjes Brenda en Astrid

Astrid zei

Zo zeg Jolanda dat is een heel mooie kaart.
Groetjes Astrid

Caroline zei

Wat een schitterende kaart !!! Prachtig zijn je foto's van London, ik ga as woensdag de overtocht maken, ik ga per boot naar Newcastle. Ik heb er zin in !!!

Crea Gea zei

Wat een supermooie kaart.
Gr Gea

miriam zei

wat een mooie kaart en die bloem is leuk gedaan.

liefs miriam

Annemiek zei

Hele mooie kaart met een prachtige bloem. Fijn dat je lekker uitgerust bent in Londen, foto's zijn mooi hoor!
Als je dat doosje bij José wilt brengen graag. Donderdag neem ik daar de spulletjes mee vandaan, zaterdag gaat het weg naar Middelharnis.

Groetjes, Annemiek

Liefs Ineke zei

Wat schitterend mooi.

Groetjes van Ineke

Елена zei

Very beautiful!!!

nora zei

Ziet er mooi uit Jolande.Groetjes Nora

Miranda zei

Hoi Jolande, heb net alle blogs ontdekt en zit al een eeuw achter die comp. Maar nog even wat een mooie kaart zeg! Welke mal van Joy is dat dan? Ken ik niet of herken ik niet......
Groetjes van Miranda

Lena zei

Hallo Jolanda.

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, heel chique.
Groetjes Lena.

...Astrid... zei

wow schitterend zeg

Lokhorst Creations zei

Hallo Jolande,

Wat vind ik dit een super gave kaart zeg! Die bloem, zelf gemaakt, helemaal top. Ik ga het ook maar eens proberen.

Veel liefs,
Monique.