KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 12 mei 2010

Kerstkaart.


















Jullie kennen het vast ook wel, begin je met een kaart, maar het wil maar niet lukken.
Dat had ik gisteravond met deze kaart.
De basis had ik, maar hoe ik alles op de kaart ook neerlegde, het was het gewoon niet.
De kaart weggelegd en vandaag afgemaakt.
En nu lukte het een stuk beter, uiteindelijk ben ik er wel tevreden over.

Papier: Magnolia.
Het schuine blok heb ik geëmbosd met een mal voor de cutllebug en daarna bewerkt met distress-inkt.
Het kantje komt van de markt.
De grote bloem heb ik gemaakt met een creatable van Marianne Design.
De rozen heb ik ook zelf gemaakt.
De takjes zijn geponst.
De stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met distress-inkt.

Groetjes Jolande

19 opmerkingen:

Rebecca zei

ja ik ken dat Jolande maar ik vindt het een pracht van een kaart!!

Astrid zei

Ik vind hem wel mooi hoor. Zelfs prachtig
Groetjes Astrid

durvina zei

Wat een leukerd is het geworden , en die bloem vind ik super.

angelique zei

Ik vind het een super kaart hoor! mooi papier, mooi gekleurd en mooie details!! wat leuk die takjes zo zeg!!

Annemiek zei

Hmmm, ik heb hetzelfde met een kaart waar ik nu mee bezig ben. Maar als ie net zo mooi wordt als deze komt het wel goed!

Lieve groetjes, Annemiek

cristel zei

daar heb ik vaker last van maar deze mag je wel naar mij sturen hoor met kerst super
grtjs

regina zei

hoi

een hele mooie kaart!!

erg leuk papier!!

gr regina

Tineke zei

Via via ben ik hier terecht gekomen..wat een supermooie dingen maak je!!! Ik ben je volger geworden.

Groetjes, Tineke

...Astrid... zei

nou niks mis mee hoor je kerstkaart is super geworden

janny zei

Nou weer een pracht kaart geworden en die kerstster is ook heel mooi. Hihi ik heb hem ook gekocht vorige week en weet nu gelijk hoe hij eruit komt te zien. Erg leuk dus.
Groetjes Janny.

Jannie zei

Ja Jolande dat probleem ken ik ook hoor maar je kaart is schitterend !!!
De kerstster id ook heel mooi hé.

Groetjes Jannie.

Esther zei

Ja daar hebben we zeker allemaal wel eens last van,ik zeker.haha
Maar je kaart is toch nog leuk geworden hoor.

Groetjes Esther

Hannie St zei

Mooie kaart Jolande,
ik heb dat ook weleens dat ik ergens aan begin maar dan wil het niet vlotten. Leg het dan ook opzij en probeer het een dag later nog eens. Dan lukt het vaak wel....

groetjes, Hannie

hobbycard - srapcreation zei

Hoi Jolanda

Prachtige kaart geworden,knap dat je de roosjes zo mooi zelf maakt,doe je dit met lint?

Helaas je vraag over het papier kan ik niet beantwoorden het was een stapel van 15cm bij 15cm die ik via internet heb gekocht en er staat dus geen naam op.Omdat hier geen hobbyzaak in de buurt is koop ik via internet en ik dacht dat deze van hobbycompleet de duif afkomt.Het stond onder aanbiedingen maar is al een tijd geleden.

Groetjes Mia

miriam zei

mooie kaart geworden jolanda

liefs miriam

jolanda zei

Hoi Jolande, ja dat kennen we denk ik allemaal wel hoor :)
Maar het is uiteindelijk dus tóch gelukt zie ik! Wat een lief stempeltje is dat en je roosjes zien er weer prachtig uit. groetjes jolanda

Wilma zei

Die bedenktijd heeft jou goed gedaan, hoor! Je kaart is heel mooi geworden!

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart is het geworden Jolande, goed dat je er nog wat langer over na hebt gedacht. Helemaal toppie.

Groetjes Henriëtte

Diane zei

Ik herken je verhaal. Maar je kaart is uiteindelijk wel echt mooi geworden.

Groetjes,
Diane