KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 22 mei 2010

Theedoosje.



















Bij Annemiek zag ik geregeld een theedoosje voorbij komen en ik vond het wel een goed idee om dit doosje voor mijn praktijk-begeleidster te maken.
Het doosje heb ik gekocht bij de Xenos en beplakt met scrappapier.
Het papier is van Basic Grey (Cappella).
De swirl en de bloemen zijn creatables van Marianne Design.
De blaadjes heb ik geponst en er daarna op een embossingmatje de bladnerf in gemaakt.
De roosjes heb ik zelf gemaakt.
De hoekjes zijn van Tim Holtz.
Op de foto zie je het niet zo goed maar ik heb er ook nog plakbloemetjes bij geplakt.
Het kant komt van de markt.
De randen heb ik rondom bewerkt met distress-inkt (vintage foto).
Ik heb het doosje gevuld met After Eight chocola en theezakjes.
Ook aan de binnenkant heb ik nog een swirl en bloemetjes geplakt.
Met het volgende doosje ben ik inmiddels ook begonnen, die wordt voor mijn praktijkopleider.

Groetjes Jolande.

25 opmerkingen:

Linda zei

Geweldig mooi, hele maal toppie joh
gr Linda

Ланочка2510 zei

вау! какая чудесная коробочка...вернее сундучок...
да ещё с месячным запасом чая!
представляю, как такая прелесть украсит стол!
Приятного чаепития!

Wilma zei

Jolande, dat heb je prachtig gedaan! Het is een schitterende theedoosje geworden!
Liefs
Wilma

chantal zei

wauw Jolande, dit is echt mooi. Leuke bloemetjes die je hebt gemaakt
Liefs Chantal

scraplouise zei

Hoi Jolanda,

Leuk dat je mijn Volger bent geworden zoals je ziet heb ik mij bij jou ook aangemeld, wat een prachtig doosje heb je gemaakt zeg echt helemaal TOP en wat een prachtige roosjes zeg ik denk dat degene die het krijgt er erg blij mee zal zijn.

Wens je nog fijne dagen toe.

gr.Louise

Crea Gea zei

Supermooi en prachtig papier.
liefs Gea

Hannie St zei

Ziet er heel mooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

Aleida zei

Een heel mooi doosje! Super gewoon en heel speciaal om zo'n kadootje te krijgen!
groetjes,

regina zei

hoi

wat een geweldig mooi doosje!!!

daar zal ze zeker blij mee zijn!!

gr regina

Jannie zei

Wow wat een geweldig mooi kado is dit

Groetjes Jannie.

Bianca zei

Wat een prachtige theedoos. Ik kan me goed voorstellen dat het zeer gewaardeerd wordt.
Groetjes,
Bianca

Diane zei

het ziet er weer enorm mooi uit.

Groetjes,
Diane

Tineke zei

Wat een schitterende theedoos! Dat is pas leuk weggeven.
Ook je kk vind ik prachtig.

Groetjes, Tineke

jolanda zei

mooi, mooi, mooi!!! Wat een leuke theedoos! die hoekjes vind ik schitterend en ook erg leuk dat je aan de binnenkant wat bloempjes geplakt hebt. groetjes jolanda

Yvonne zei

Wat een prachtig thee doosje.
Die hoekjes maken het echt af, heel mooi.
Groetjes Yvonne.

Anette zei

Als ik in de buurt ben wil ik wel een kopje thee bij je komen drinken!!! Toevallig vanmiddag nog met die hoekjes in m'n handen gestaan.... maar ik ben STERK geweest.
Groetjes, Anette

Hobbyroom zei

Jolande, it's beautifull! Such a nice box! Very-very nice!

angelique zei

super zeg, prachtig heb je dat gemaakt!!

Esther zei

Erg leuk geworden hoor je theedoos.
Wat zal jij gezellig thee drinken in de toekomst.haha

Groetjes Esther

Annemiek zei

Helemaal prachtig, supergaaf om die hoeken zo te gebruiken!

Neline zei

Prachtig gemaakt Jolande!
Je hebt het er maar druk mee, met de kadootjes!

groetjes
Neline

Riet zei

Wat een schitterend doosje Jolanda.

Liefs Riet.

Marja zei

Wat heb je het doosje prachtig versierd! Helemaal in stijl en de binnenkant past ook perfect bij elkaar (chocolade en thee). Wie het krijgt zal er vast blij mee zijn.

Nora zei

Dit is heel mooi gedaan! Diegene die dit krijgt zal er zeker heel blij mee zijn.
Groetjes

Linxx zei

Wow, wat een supercreatie weer!
Wat voor lijm gebruik je hiervoor????

Linxx