KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 18 mei 2010

Trouwkaart.

















Voor deze kaart heb ik de sketsch van Create4fun gebruikt.
Papier: Graphic 45.
Ook de afbeelding is van een vel van Graphic 45.
Ik heb een Shapeabilitie (Renaissance Heart Pendants) gebruikt en daarop de afbeelding geplakt.
Van het papier heb ik de randen bewerkt met distress-inkt (vintage photo) en met de distresser.
Het kantje komt van de markt, ik vond het te wit en heb het bewerkt met distress-inkt (antique linen).
De roosjes heb ik zelf gemaakt en het groen eronder is ook een Shapeabilitie (Renaissance heart Pendants).
De takjes heb ik gemaakt met een pons.

Groetjes Jolande.

24 opmerkingen:

Crea Gea zei

Supermooi en wat je ook kunt doen als het kant te wit is,ik leg het even in een kommetje thee dan krijg je een oude look.
liefs Gea

regina zei

hoi

heel erg mooi!!!

leuk papier!!

gr regina

Nora zei

Wat een romantische kaart, prachtig!
Groetjes

Linda zei

Geweldige kaart, heel mooi. Ook die bloementjes zijn prachtig gemaakt.
gr Linda

angelique zei

schitterende kaart!!

Henriƫtte zei

Wat een schitterende kaart. Mooi papier ook!! Ik heb het gisteren ook gekocht maar ben er nog niet mee begonnen.

Groetjes Henriette

Ilonka zei

whow zeg heel erg mooi!!

groetjes Ilonka

Annemiek zei

Heel mooi, maar ja, ben dan ook fan van Graphic45!!!

nimucha zei

Very, very beautiful card!!!

Gusta zei

heel mooi hoor

gr Gusta

...Astrid... zei

mooie kaart zeg heb je gemaakt

Jannie zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!

Groetjes Jannie.

Tineke's hobby zei

Wat een geweldig mooie romantische kaart
Groetjes Tineke

Neline zei

Prachtig gedaan Jolande, heerlijk vintage!
groetjes
Neline

miriam zei

Hij is werkelijk schitterend mooi zo dat vintage

groetjes miriam

Bianca zei

Prachtig. Meer heb ik niet te zeggen. Ben er gewoon stil van.
Groetjes,
Bianca

Diane zei

Wat leuk!

Groetjes,
Diane

Aleida zei

Een heel lief romantisch kaartje! Leuk dat je je lint ook met distressinkt doet. Ik doe het bij gebrek aan distressinkt net als Gea in de thee. Werkt fantastisch!
Dat Graphic 45 papier is geweldig.
groetjes,

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda,zo mooi papier,leuk plaatje.

Liefs Riet.

Rebecca zei

supper mooie kaart Jolande!!!

groetjes Rebecca

Tineke zei

Een schitterende romantische kaart. En wat een schitterende kadotasjes staan hieronder!!

Groetjes, Tineke

Wilma zei

Supermooie romantische kaart!Prachtig gemaakt!
Het papier van Graphic 45 is ook zo mooi!
Liefs
Wilma

regina zei

hoi

ik heb een award voor je klaarstaan op mijn blog!

gr regina

cristel zei

een prachtige kaart heel erg romantisch
grtjs