KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 27 juni 2010

Doosje voor Tiny.

Dit doosje heb ik gemaakt voor Tiny een vriendinnetje van me.
Ik had het doosje al een poosje klaar, maar ik moest nog voor de inhoud zorgen.









Theedoosje: Xenos.
Papier: Tilda.
Stempel: Marianne Design.
Ovaal: Nestabilitie classic ovals.
In de hoeken: Mal van Joy Crafts, het geëmboste gedeelte bewerkt met inkt.
Takjes: Mal van Joy Crafts.
Bloemen: Creatable Marianne Design. Het geëmboste gedeelte bewerkt met inkt.
Roosjes: Zelf gemaakt.
De rozenknopjes zijn kant en klaar gekocht.










De buitenkant van het doosje.
Het kant komt van de markt.





















Tiny houdt van gehaakte kleedjes, dus ik heb zelf 2 kleedjes gehaakt, voor in het doosje.
Daar had ik nu tijd genoeg voor, want ik ben door mijn rug gegaan en ik kan op het moment niet zo heel veel.













Een lavendelzakje gekocht in Engeland.

















En nog 4 waxinelichtjes met een lavendelgeur.
Ik weet zeker dat Tiny hier blij mee zal zijn, is helemaal haar ding.

Groetjes Jolande

30 opmerkingen:

Aleida zei

Wat een geweldig kado! heel mooi gemaakt!
Sterkte met je rug!
groetjes,

Jeannette zei

Ohh, dat ziet er heel mooi uit. En ik ken Tiny niet, maar ik denk dat ze hier heel blij mee zal zijn! En wat zal het lekker ruiken...
Heel veel sterkte met je rug, ik hoop dat het snel beter gaat.
Groetjes, Jeannette

Jannie zei

Wat een schitterend kado heb je gemaakt voor je vriendin.
Sterkte met je rug Jolande.

Groetjes Jannie

Esther zei

Geweldig hoor.
Super leuk idee om te geven en te krijgen.

Groetjes Esther

cristel zei

geweldig hoor echt een lief kadoo en geweldig ook als je het krijgt
grtjs

Wilma zei

Jolanda, wat een prachtig cadeau! En zulke mooie spulletjes in het doosje! Veel beterschap met je rug!
Liefs
Wilma

Marja Sch zei

Wat een schitterend doosje die bloemetjes op de bovenkant zijn heel mooi. Wat kan jij mooie kleedjes haken Jo.Gr marja

Linda zei

Wat een mooi resultaat. Ik hoop voor je dat de ellende met je rug snel over is.

Gr Linda

Geertje zei

Wat een super mooi doosje.
Jammer dat ik geen vriendin die zoiets voor me maakt.
Ooit zelf maar eens proberen.
Heel veel beterschap met je rug, dat het maar snel weer beter met je gaat.

Groetjes Geertje,

Crea Gea zei

Wauw een supermoi doosje..prachtig,daar zal je vriendin blij mee zijn,en veel sterkte met je rug.
liefs Gea

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat heb je dat prachtig gemaakt, echt heel mooi.

Groetjes
Thea

miriam zei

Ik geloof goed dat ze daar blij mee zla zijn Wat mooi en lief van je

liefs miriam

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolanda,prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Rebecca zei

prachtige geschenk dat je gemaakt hebt,vindt de kleuren ook supper!!

groetjes Rebecca

chantal zei

wauw, jij hebt ook niet stilgezeten Prachtige dingen heb je gemaakt . Proficiat met het behalen van je diploma.
Veel beterschap met je rug.
liefs Chantal

regina zei

hoi

wow heel erg mooi!!

en een hele leuke inhoud!!

gr regina

Anette zei

Wat een leuke blommetjes op je mooie doosje!
Sterkte met je rug!

Groeten, Anette

Ageeth Holster zei

Wauw wat een prachtig doosje is het geworden!!!
Super en zo romantisch.
Groeten van Ageeth

Annemiek zei

Helemaal super, zo prachtig gemaakt! Gaaf idee om er kaarsjes en lavendel in te doen!

groetjes, Annemiek

Renata van Miltenburg zei

Wat een super leuk cadeautje! Mooi bekleed het doosje, en dat kantje is prachtig.

Warme groet,

Renata

hobbycard - srapcreation zei

Wauw wat een prachtig doosje,daar zal ze zeker blij mee zijn.

Sterkte met je rug.

gr. Mia

Henriëtte zei

Wat een prachtig kado heb je voor je vriendin gemaakt!! Zal ze zeker blij mee zijn.

Groetjes Henriëtte

Myriam zei

Prachtig gemaakt! Je vriendin zal er superblij mee zijn. Mooi gedaan hoor.
Groetjes, Myriam

Miranda zei

hoi Jolanda, ik weet wel zeker dat je vriendin er blij mee zal zijn, echt leuk en vooral mooi om te zien

gr Miranda

ps ik heb gaas voor je neergelegd bij Jose en Lia

Miranda zei

Hoi Yolanda, ik sluit me maar aan als 25e reactie, maar goed, ik vind hetm prachtig, mooi ook die bloemen van Marianne, zo beinkt! Chapeau! liefs Miranda

anita01 zei

Bijzonder mooi je doos vol *schatten*, wauw.

Warme groetjes,
Anita

Gusta zei

wat gaaf !! echt heel mooi
en je kaart is ook super

groetjes Gusta

Diane zei

Wouw wat een geweldig cadeau. Sterkte met je rug.

Groetjes,
Diane

durvina zei

Wouw wat een geweldig orgineel en mooi cadeau.

Gr, Durvina

Tineke's hobby zei

wow wat ee super mooi doosje heel erg mooi papier en heel mooi cadeau
Groetjes Tineke