KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 15 juni 2010

GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag mijn laatste 2 toetsen gehad en gehaald, dit houd in dat ik GESLAAGD ben.
Ik heb voor al mijn toetsen mooie cijfers gehaald en ik wist ook wel dat ik deze 2 toetsen zou halen, maar de spanning is er toch af als je hoort dat je ook deze toetsen goed heb gemaakt.
Ik ben apetrots en blij dat ik nu klaar ben met mijn opleiding.
Volgende week dinsdag heb ik mijn diplomering.






















Deze kaart heb ik voor Connie mijn werkbegeleidster gemaakt en hoort bij het theedoosje wat ik voor haar heb gemaakt.
Ik heb het vrij eenvoudig gehouden.
Papier: Basic Grey (Cappella).
De roosje heb ik weer zelf gemaakt.
De takjes zijn gemaakt met een pons.
De tekststempel is van Marianne design.













Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Annemiek zei

JIPPIE!!!!!! Tuurlijk wisten we dat je zou slagen, maar het zeker weten maakt het pas echt! HARTELIJK GEFELICITEERD en geniet lekker van je diploma hoor. Tot donderdag!

Gropetjes, Annemiek

Caroline zei

Gefeliciteerd ! En een prachtige kaart heb je gemaakt !!!

heidy zei

Hoi Jolanda,Gefeliciteerd!!!!!
En je kaartje is ook geweldig.
Groetjes Heidy

regina zei

hoi

gefeliciteerd!!!

en je kaartje is erg mooi!!!

gr regina

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

GEFELICITEERD!!! En volgende week dinsdag veel plezier bij de diplomering.Leuk kaartje heb je gemaakt voor je werkbegeleidster.

Groetjes Ageeth.

Linda zei

Proficiat, en nu lekker vakantie houden.

Gr Linda

miriam zei

Proficiat en wat een lief kaartje heb je gemaakt .

groetjes miriam

Lia zei

Gefeliciteerd met je behaalde resultaten!
Knap hoor, wij leren nu eenmaal niet meer zo makkelijk als de jeugd.

Als ik je adres mag dan zal ik een mooi kaartje voor je maken

groetjes Lia

Gretha zei

GEFELICITEERD en je begeleidster zal een prachtige kaart ontvangen.
groetjes Gretha

sanne zei

meid ik ben zo blij voor je. En nu lekker gaan werken zonder de druk van school. (ik vond dat echt heerlijk)

gr sanne

Neline zei

Gefeliciteerd meid!!!
Prachtige kaart voor je begeleidster.
Veel succes en plezier volgende week dinsdag!
groetjes
Neline

Aleida zei

Gefeliciteerd! Diep respect voor het halen van een diploma naast je gezin en huishouden! Dat vereist veel doorzettingsvermogen, ook al zijn de kinderen groter! Geniet met volle teugen!
groetjes,

Henriƫtte zei

HOi Jolande

HARTELIJK GEFELICITEERD met het halen van je diploma. Geweldig hoor.
Mooie kaart heb je gemaakt voor bij het doosje. Zal ze zeker blij mee zijn.

Groetjes Henriƫtte

Crea Gea zei

Oh wat goed van je Van Harte Gefeliciteerd,een hele leuke kaart heb je gemaakt.
Liefs Gea

Linda zei

Wauw gefeliciteerd joh, helemaal te gek. Je kaartje is ook een mooitje
gr Linda

janny zei

Gefeliciteerd met je diploma.
Grote klasse van je naast je gezin en huishouden hihi en niet te vergeten je hobby ook nog te leren en slagen!!
Je kaart is prachtig net zo als de kinderwagen van je vorige post hihi ik heb hem ook gesneden klaar liggen nog even plakken en van de lantaarn moet ik nog een foto maken die is ook klaar.
Meis geniet van je diploma,
Groetjes Janny.

Liefs Ineke zei

Van harte met je diploma, schitterend he?

Heel veel liefs van Ineke

Tineke's hobby zei

Hartelijk Gefeliciteerd super hoor dat je geslaagd bent
Je kaart is ook erg mooi hier geld eenvoud siert
Groetjes Tineke

Astrid zei

Van harte gefeliciteerd met je diploma. En de kaart is prachtig hoor.
Groetjes Astrid

Rebecca zei

Van harte gefeliciteerd met je diploma Jolande!!! En een prachtig kaartje dat je gemaakt hebt!

groetjes Rebecca

Jannie zei

Van Harte gefeliciteerd Jolande met het vehalen van je diploma.
Super knap van je en nu zonder leer stress heerlijk genieten.

Groetjes Jannie.

Miranda zei

HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAA!!!!
super, gefeliciteerd Jolande, kan me voorstellen dat er een last van je af gevallen is....wat een fijn gevoel he? En nu lekker genieten

gr
Miranda

Anette zei

Van harte, van harte, van harte! Veel plezier op de diplomauitreiking.
Groetjes,Anette

scraplouise zei

Wat Super zeg van harte gefeliciteerd, veel plezier bij je Diplomauitreiking, geniet ervan.

gr.Louise

Miranda zei

Hallo Yolanda, van harte gefeliciteerd! Dat zit er op...... mooie kaart, chique en die roosjes vind ik heel mooi. We zien elkaar misschien donderdagmorgen bij de Hobbystunter, groetjes Miranda

Riet zei

Van harte gefeliciteerd Jolanda,gelukkig dat heb je achter de rug.
je kaartje is schitterend meis,heel stijlvol.

Liefs Riet.

durvina zei

Nou van harte gefeliciteerd met je diploma.
Wat een schitterende kaart, zou ik mogen weten hoe je die roosjes maakt, ze zijn prachtig.

Gr, Durvina

cristel zei

nou van harte gefeliciteerd hoor met je diploma super een een prachtige kaart heb je ook gemaakt
grtjs

crealinedance zei

Hoi Jolanda Van harte gefeliciteerd.
en weer een leuke kaart,tot donderdag Gr.Nel

Geertje zei

VAN HARTE GEFELICITEERD.
Ja met grote letters, want ik vind het geweldig dat je geslaagd bent.
Respect heb je verdiend.
En je kaartje is ook weer heel mooi.

Groetjes Geertje,

Chantal zei

Geslaagd!! Van harte gefeliciteerd.

Groetjes Chantal

Nora zei

Een dikke proficiat!
Groetjes, Nora

manon's kaartenhoekje zei

Hoi Jolande,

GEFELICITEERD!!! En volgende week dinsdag veel plezier bij de diplomering.Leuk kaartje heb je gemaakt voor je werkbegeleidster.

groetjes manon

Bianca zei

Allereerst van HARTE GEFELICITEERD. Ik vind het super knap.

Je kaart is heel erg mooi, heel erg stijlvol.

Groetjes,
Bianca

crea-elma zei

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! super gefeliciteerd!!!
Nu wel tijd over op donderdag?-)))) reserveren he!-))))

groetjes Elma

Marja zei

Gefeliciteerd met dit heuglijke feit!
Welke studie heb je gedaan? Veel plezier op de uitreiking.

Diane zei

gefeliciteerd! Wat een lekker idee zeg, dat je klaar bent.
Gaat dat betekenen dat we nog meer mooie kaarten van je tegemoet kunnen zien? Want ook deze is weer mooi!

Groetjes,
Diane