KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 22 juni 2010

Mijn diplomering.

















Het tekenen van mijn diploma, na de eed te hebben afgelegd.















Mijn speldje wordt opgespeld door Connie mijn werkbegeleidster.














Afscheidslied.














Samen met Yvon mijn collega, we waren elkaar tot steun tijdens de opleiding en zijn nu supertrots op ons zelf en op elkaar.
















Schandalig verwend, met bloemen en cadeau's.
Uiteraard was mijn gezin er en aardig wat collega's.

Na afloop ben ik samen met mijn gezin lekker uit eten gegaan.

Liefs Jolande

32 opmerkingen:

Bianca zei

Van Harte Gefeliciteerd. Je hebt het verdiend.
Groetjes,
Bianca

Anette zei

Wat sta je er stralend op-met een glimlach van oor tot oor.
Héél leuk!

Groeten, Anette

Miep zei

Jolande van harte gefeliciteerd met je behaalde diploma! Veel geluk en hopende dat het je verder brengt.Ik vind het knap!Miep Degenaars.

cristel zei

nou super hoor prachtige foto's en nogmaals van harte gefeliciteerd en dikke pluim op je afstudeerhoed hoor
grtjs

Marie-claire zei

Proficiat!

Groetjes Marie-claire

Linda zei

Proficiat, je blijdschap springt van de foto's af.

Gr Linda

wilga zei

Van harte gefeliciteerd met je diploma hoor!!

Groetjes Wilga

Geertje zei

Nogmaals van harte hoor.
En wat super mooie foto`s.
Je straalt helemaal.
Je word gewoon blij als je die gelukkige foto`s ziet.

Groetjes Geertje,

heidy zei

Hoi jolanda,gefeliciteerd,ga maar lekker genieten met je gezinnetje.
Groetjes Heidy

Chantal zei

Hallo Jolande,

Leuke foto's. Nogmaals gefeliciteerd.

Groetjes Chantal

Jannie zei

Van harte gefeliciteerd nu heb je echt je diploma.
Ik vind het super knap van je je gezin en een diploma halen.
Ga er lekker van genieten

Groetjes Jannie.

Brenda en Astrid zei

Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Super!
Groetjes Brenda en Astrid

angelique zei

van harte gefeliciteerd! Tjee wat heb je bloemen ed. gekregen zeg, heerlijk genieten, dat doen jullie ook echt op de foto!

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat een prachtige foto's en wat een blijdschap en trots straalt er van je af.

Groetjes
Thea

Anneke zei

Van harte gefeliciteerd!!!

Neline zei

Van harte gefeliciteerd!
Je hebt het verdiend en ik zie op de foto dat je er harstikke blij mee bent.
groetjes
Neline

freubeltjes kaarten zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd Jolande!

Groetjes Ageeth.

Ilonka zei

hoi Jolanda gefeliciteerd met je diploma. Geniet ervan! En wat een feestelijke foto,s.

groetjes ilonka

Neltine zei

Van harrrte gefeliciflapsteerd zeg met je diploma. Wouww echt knap gedaan zeg. Wat zul je blij zijn. Ik vind het een hele prestatie hoor.

Geniet ervan enne...nog bedankt voor je berichtje:)

groetjes,
Neltine

Gusta zei

super meid je kan zien dat je genoten heb hoor

groetjes Gusta

Aleida zei

Je hebt het verdiend! Heb je ook al een baan die bij je opleiding past? Maar eerst genieten!
groetjes,

Yvonne Rijk zei

Wat zie je er stralend uit Jolande. Proficiat hoor. Je verdient het.
Groetjes van Yvonne.

Christa zei

super hoor vanharte, ik ben al 9jaar verzorgende in de wijk ,elke dag een andere uitdaging tis een beroep wat zeker niet verveeld, heel veel werkplezier groetjes christa

Nora zei

Hier mag je echt trots op zijn! Super super gefeliciteerd!
Groetjes

M@rtine zei

Wauw wat zie je er trots uit en gefeliciteerd wat geweldig!! Geniet er van!

Bedankt voor al je lieve berichtjes, de afgelopen tijd weinig tijd gehad maar zag net je reactie en dacht eens even om het hoekje kijken.... Je blog ziet er gezellig uit en mooie kaarten en je bloemetjes ga ik een keertje proberen...

Liefs Martine

Annemiek zei

Wat een blijdschap straal je uit, helemaal geweldig!!! Dik verdiend en nogmaals gefeliciteerd!!!!

Diane zei

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes,
Diane

Rebecca zei

heel mooie foto's en nog eens nen dikke proficiat Jolande!!

veel liefs Rebecca

Miranda zei

staat er eentje te stralen zeg....maar echt goed hoor! Nogmaals GEFELICITEERD!

groetjes
Miranda

Diana zei

Alsnog van harte gefeliciteerd Jolande!!

groetjes Diana

Yvonne zei

Van harte gefeliciteerd met deze top prestatie Jolande.
Dat je blij bent is wel duidelijk, hele leuke en vrolijke foto's zijn het.

scraplouise zei

Ik was even een weekje weg, wilde je nogmaals feliciteren je straalt van je trots.

gr.Louise