KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 16 juni 2010

Rozenkaart.

Lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, op het bericht dat ik geslaagd ben.
Als het kon gaf ik jullie allemaal een stukje taart, maar helaas dat lukt nog niet via het bloggen.























Met deze kaart doe ik mee met de challenge van create4fun.
Papier: Tilda.
Afbeelding: Geprint op papier met linnenstuctuur.
Swirls. Creatable Marianne Design.
Kant: Komt van de markt.
Roosjes: Zelfgemaakt.
De donker rose roosjes zijn gekocht.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons.
Op de swirls heb ik plakpareltjes geplakt.










Groetjes Jolande

30 opmerkingen:

Marja zei

Ooh, Jolande wat een mooie kaart. Die roosjes heb je zelfgemaakt? (De meeste tenminste)

Nora zei

Een schitterende kaart Jolande!

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart is dit geworden. Echt een romantische met heerlijke rozen. Supermooi!!

Linda zei

Prachtige kaart
gr Linda

Aleida zei

Het is maar goed dat je geen taart door internet kan sturen, anders werden we veel te dik! We genieten wel van je kaart, dat is ook smullen. Erg romantisch papier en plaatje!
groetjes,

heidy zei

Oh Jolanda,wat een plaatje,ik wordt er bijna verliefd op.
Echt prachtig.
Groetjes Heidy

Linda zei

Wat een prachtige kaart. Ben je lekker aan het genieten van je diploma.

Hoe heb je die roosjes gemaakt, ze zijn erg leuk.

gr Linda

Astrid zei

Een schitterende kaart.
Groetjes Astrid

miriam zei

Wauw deze is ook al weer zo prachtig

groetjes miriam

cristel zei

weer een schitterende kaart super die roosje met wat voor een papier maak je die eigenlijk en mijn lantaarn is af bedankt voor je hulp he
grtjs

scraplouise zei

Waauw wat een prachtige kaart, mooi zo dat geprinte op het linnenpapier geeft een mooi effect.

gr.Louise

Miertje zei

Mooie kaart en waanzinnige roosjes
Nog van harte.. ( ik heb je vorige post gemist !
Fijn dat je het gehaald heb
groetjes Miranda

Crea Gea zei

Wauw..schitterend.
Liefs Gea

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda,zo mooi dat papier,prachtig plaatje,mooie bloemen.
Heb net ook een kaart gemaakt met het zelfde papier.

Liefs Riet.

janny zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt zeg!
Gezellig met die rozen en prachtig papier.
Ik heb misschien een tip voor je met de blaadjes als je het papier even vochtig maakt en dan pas embost worden je nerven dieper en duidelijker.

Groetjes Janny.

Miranda zei

prachtige kaart Jolande, erg mooi
je moet me maar een keer uitleggen hoe je die prachtige roosjes maakt

gr Miranda

Anette zei

Héél mooi en perfect afgewerkt met die mooie roosjes. Mag ik vragen welke lijm jij gebruikt?
Ik probeer van alles uit, maar heb de perfecte lijm nog niet gevonden.

Groetjes, Anette

crealinedance zei

Hoi Jolanda Mooie kaart.die roosjes zijn ook gaaf.Gr.Nel

Esther zei

Geweldig om te zien je kaart,top.
En bij deze nog gefeliciteerd.

Groetjes Esther

Jannie zei

Wat een geweldig mooie kaart is dit Jolande.
En wat zijn je bloemetjes weer schitterend

Groetjes Jannie

Gusta zei

hey gefeliciteerd met je diploma echt super

en je kaart is ook erg lek geworden

groetjes Gusta

Neline zei

Prachtige kaart Jolande!!
Ik vind je zelfgemaakte roosjes ook zooo mooi!
(ik ga een xtje aan je vragen, hoe je ze maakt hoor;)

groetjes
Neline

Tineke's hobby zei

wow wat een prachtige kaart heel romantisch heel mooi die roos zo uitgeprint en ook je zelfgemaakte roosjes zijn erg mooi
Groetjes Tineke

Annemiek zei

Geweldig papier, geweldig plaatje, geweldige bloemen, geweldige swirls, kortom..... GEWELDIGE kaart!!!
Enne... ik had vanmorgen de mazzel wel een stuk taart van je te mogen krijgen voor je slagen en hij was ozo YAMMIE!!! Bedankt.

Groetjes, Annemiek

Tini zei

Wat een prachtige kaart! Die roosjes zelfgemaakt, die zijn echt super, ik zou wel eens willen weten hoe je dat doet!

Gr. Tini

Diane zei

Wat een geweldige kaart!

Groetjes,
Diane

Rebecca zei

prachtige rozen kaart,en je zelf gemaakte roosjes zijn ook fantastisch!!

groetjes Rebecca

scrappingann zei

Wat een prachtige kaart is dit, daar kan je net zo trots op zijn als op je behaalde diploma.
Van harte gefeliciteerd, ik ben volger van je geworden en nodig je uit om ook eens op mijn blog te kijken, ik verloot een Candy, kijk maar eens naar de spelregels.

Groetjes,
Ann

crea-elma zei

Hele gave kaart, Jolande, je hebt toch wel stukkie taart bewaard he?-)))))))))))))))))))
Veel plezier komende dinsdag bij je diploma uitreiking, you did it!...........yaeh!!!!!!!

groetjes Elma

Yvonne zei

Hele mooie en romantische kaart.
Je roosjes vind ik prachtig.