KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 5 juni 2010

Sterren kerstkaart


















Papier: Marianne Design, Eline's Starry night.
Stempel: Magnolia.
Ik heb de verpakking van dubbelzijdig tape gebruikt.
De cirkel daarin is gemaakt met de nieuwe creatable van Marianne Design.
De sterren daarvan heb ik bewerkt met inkt, terwijl de cirkel nog in de mal zat.
Ik heb tilda er in geplakt en er wat sterren los ingedaan.
Het kant komt van de markt en het roosje op de strik heb ik bij euroland gekocht.

Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer.
Liefs Jolande

20 opmerkingen:

cristel zei

ik vind hem wel speciaal heb toevallig van de week die mal ook in mijn handen gehad maar heb de andere met blaadjes gekocht maar denk dat ik hem volgende week toch ook maar mee breng want het ziet er wel heel mooi uit
grtjs

heidy zei

Hoi Jolande,ten eerste ,leuk dat je mijn volger bent geworden,en zo als je ziet,ik ook de jouwe.
ten tweede,je maakt geweldige creaties,en deze is ook weer helemaal toppie.
Groetjes heidy

Annemiek zei

Leuk zo'n rose kerstkaart!

Wilma zei

Jolande, wat een prachtige kerstkaart! Mooie sterrenmal en schitterende kleur!
Liefs
Wilma

Henriëtte zei

Leuk idee. mooie kaart weer. Dat papier heb ik ook nog liggen.

Aleida zei

Wat een geweldige creatable! Het kaartje is heel mooi geworden!
groetjes,

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda,lief die stempel,mooi die mal zeg.

Liefs Riet.

Neline zei

Je hebt de nieuwe creatabla ook al!
Hij is mooi hé.
Gave kaart heb je ermee gemaakt.

gezellig weekend verder

groetjes
Neline

regina zei

hoi

wat een mooie kaart,leuk die nieuwe creatabla!


gr regina

Astrid zei

Wat een leuk idee zeg, en wat een prachtige kaart.
Groetjes Astrid

Tineke zei

Wat een schattig kerstkaartje!!
Groetjes, Tineke

scraplouise zei

Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt, en ja je kan maar niet vroeg genoeg beginnen hé
met Kerstkaarten.

gr.Louise

miriam zei

Wat een mooie kaart weer .Die stempel van magnolia kon ik nog niet vindt hem wel erg leuk .

liefs miriam

Esther zei

Wat zijn ze leuk ,de creatables.
je kaartje is ook weer leuk hoor.
Even over de bloemen op mijn kaartje,die heb ik gekocht dus niet zelf gefreubeld dit keer.

Groetjes Esther

Yvonne zei

Wat een ontzettend leuk kaartje.
Leuk om daar een verpakking voor te gebruiken.
Groetjes Yvonne.

Gusta zei

leuk gedaan zo met de de circel en sterren

groetjes Gusta

Miranda zei

hoewel ik nog niet aan kerst moet denken, vind ik je kaartje erg leuk vooral qua kleur en de nieuwe creatable van marianne geeft een leuk effect
gr
Miranda

crea-elma zei

Superleuk geworden!
Heel veel suc6 met afronden van en straks *feessie* he!-))

groetjes Elma

Rebecca zei

wat een leuke kaart Jolande!

groetjes Rebecca

Diane zei

Je bent weer lekker bezig geweest. Erg origineel.

Groetjes,
Diane