KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 18 juni 2010

Theedoosje.


















Gisteren gezellig gefreubelt met de meiden bij de Hobbystunter.
Annemiek heeft ons uitgelegd hoe we deze theedoosjes kunnen maken.
Dank je wel Annemiek, de uitleg was duidelijk en ik vond het heel erg gezellig.

Papier: Tilda.
Bloem: Creatable Marianne Design.
Roosje: Zelf gemaakt.
Swirls: Creatable Marianne Design.
Takjes: Joy Craft.
Op de swirls nog kleine plakbloemetjes geplakt.

Groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Hoi Jolande,

Ik vind je theedoosje helemaal super. Met de afwerking erbij (was er gisteren toch nog niet??) is het helemaal een mooi doosje geworden.
Ben benieuwd naar je nieuwe doosje. Ik moet er nog aan beginnen.

Groetjes Henriƫtte

Linda zei

Heel leuk gedaan
gr Linda

Annemiek zei

Hij is echt heel erg mooi geworden! Ik vond het heel erg leuk om te doen en ik vind het nog leuker dat je nog een boxje hebt gemaakt, ben benieuwd hoe die er uit ziet..

Groetjes, Annemiek

Marja zei

Hetzelfde boxje als wat ik gemaakt heb.
Deze is ook erg mooi Jolande!

miriam zei

wat mooi gedaan Ook een mooie kleuren combi

groetje smiriam

Joke zei

Wat een leuke creatie
Schiiterend papier gebruikt

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, een heel erg leuk patroon.

Groetjes
Thea

cristel zei

ik vind je doosje weer super mooi met de swirl
grtjs

Esther zei

Wat een leuk idee zeg.
Vind hem erg leuk geworden hoor.

Groetjes esther

regina zei

hoi

supermooi!!

en wat een mooie swirl!!

gr regina

Neline zei

Prachtig geworden Jolande!!
Ik ga hem toch ook eens een xtje maken

groetjes
Neline

Wilma zei

Supermooi theedoosje Jolanda! Prachtige zwart-wit creatie! I love it!!
Liefs
Wilma

Gusta zei

echt super mooi theedoosje

groetjes Gusta

Rebecca zei

wouw een supper mooi doosje en heel mooi papier dat je gebruikt hebt Jolande!

Groetjes Rebecca

Tineke's hobby zei

Wow helemaal super erg mooi papier heb je gebruikt heel mooi gedaan
groetjes Tineke

Riet zei

Schitterende doos Jolanda,ook dat mooie papier,prachtig gedaan die krul.

Liefs Riet.

Bianca zei

Hij is heel erg prachtig. Zo stijlvol om het in zwart/wit/grijs te doen. En een geweldig idee om, om de theezakjes een lintje te doen. Bij mij blijven ze niet zitten, maar nu weet ik wat ik anders kan doen.
Groetjes,
Bianca

crealinedance zei

Hey Ook die van jouw is mooi geworden.Gr.Nel

Nora zei

Ja die mag er zijn hoor! Heel mooi theedoosje!
Groetjes

heidy zei

Hoi Jolanda,wat een schitterend doosje is het geworden.
Nog een fijne avond Heidy

Karina zei

Dear Jolande,
You do lovely artwork. I like the style you make. I'll take a look again from time to time to see what's new here.
Love from Switzerland,
Karina