KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 3 juni 2010

zeepketting.

Dit is de zeepketting die ik gemaakt heb tijdens een workshop bij de hobbystunter.
Elma gaf de workshop en het was een gezellige avond, ik heb echt zitten genieten.
Ik heb gelijk materiaal meegenomen om nog een zeepketting te maken voor Anouk, mijn dochter die sinds kort op haar zelf woont.
Haar oude kamertje is nu mijn hobbykamer en ik heb hem gisteren ingericht en ben er erg blij mee.
Het kamertje is wel ienie-mienie (1.90 x 2.50 meter)
Maar ik kan nu lekker mijn rommel laten liggen als ik aan het freubelen ben en dat is toch wel erg fijn.











Groetjes Jolande

18 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat een prachtige zeepketting, je ziet ze steeds meer. Wat zal dat lekker geuren. En wat leuk een hobbykamer, ik heb inmiddels ook de kleinste kamer ingericht als hobbykamer dan hoef je inderdaad niet steeds alles op te ruimen. We hebben nu weer ruimte in de eethoek, ha ha.
Fijne dag.

Groetjes
Thea

Henriëtte zei

Mooie kleuren heb je gebruikt.
Heb je m op je nieuwe hobbykamer neergehangen?? Zal het er zeker lekker ruiken.

Groetjes Henriëtte

Nora zei

Anouk zal hier zeker blij mee zijn! En het maakt niet uit hoe groot je hobbykamer is, het belangrijkste is dat alles een plekje heeft en dat het je eigen paradijsje is ;o)
Groetjes

Rebecca zei

heel mooi zeep ketting Jolande!

groetjes Rebecca

Annemiek zei

Hij is hartstikke leuk, lekker vrolijk met dat blauw erbij!

Diane zei

ha,

Dat ziet er leuk uit. En wat een genot dat je een hobbykamertje heb. Ik ben een bofkont, want ik heb er ook 1, en dan ook nog eens een grote. Ik herken het dat het heerlijk is om je spullen te laten liggen. Lekker makkelijk.

Groetjes,
Diane

scraplouise zei

Hij is erg mooi geworden, en veel plezier met je Hobbykamer, dat is genieten hé.

gr.Louise

Tineke's hobby zei

Wat ziet dat er leuk uit had al eens eerder voorbij zien komen erg mooi
Je kaart hieronder is ook erg mooi mooi met zo'n boog
Groetjes Tineke

Yvonne Rijk zei

Wat een supermooie ketting Jolande, jammer dat ik hem niet kan ruiken. Die verdient wel eem mooi plaatje. Mooie kleurencombi.Het kaartje hieronder is ook leuk. Wist niet dat de action ook stempels had.
GRoetjes van Yvonne.

Jannie zei

Oo wat is dat een schitterende ketting.
En wat zal dat lekker ruiken.
Ik heb er nog nooit één in echie gezien 'k zal naar de hobbystunter moeten denk ik.

groetjes Jannie

Gusta zei

wat een mooie ketting zeg de kleuren zijn ook super jammer dat ik hem niet kan ruiken hoor

groetjes Gusta

Neline zei

Hij ziet er harstikke leuk uit!
t'zal vast wel lekker ruiken bij je;)

groetjes
Neline

Ilonka zei

oh whow een zeepjes ketting wat mooi en die mooie blauwe kleuren. Echt schitterend gemaakt Jolande

groetjes Ilonka

crea-elma zei

Deze van jou was ook en is nog steeds, hoop ik-)_))), supergaaf geworden, heb je de twin al af ervan?-)))

groetjes Elma

Miranda zei

mooie zeepketting, super leuk
en in een klein hobbykamertje kan je veel kwijt hoor, plankjes tot aan het plafond bijv...
wanneer krijg je de uitslag van al je examens enzo....

gr Miranda

Aleida zei

Ik vind hem geweldig! Die lintjes zitten ook heel mooi!
groetjes,

fridel zei

wat een mooie dingen heb je weer gemaakt ik ga zeker een kaart van deze foto maken bedankt voor je leuk bericht groetjes frieda

Hannie St zei

He leuk je zeepketting.
M'n dochter heeft er ook net een paar gemaakt, heb ze juist op m'n blog gezet.

groetjes, Hannie