KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 27 juli 2010

2 x kerst

Het idee voor deze kaart komt bij Yvon vandaan.




















De afbeelding komt van internet en heb ik op papier met een linnenstructuur geprint.
Ik heb een takjespons gebruikt.
Voor de afwerking heb ik stickels gebruikt en strass-steentjes.



















De bloem heb ik zelf gemaakt, met fellum en behandeld met glimmermist.
Voor het hart van de bloem heb ik een pons gebruikt en een brad.


Groetjes Jolande.

28 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Heel mooi gedaan Jolande.
Leuk model is weer eens iets anders.
Groetjes van Ageeth

hildedewilde zei

ziet er erg leuk uit jolande, ik zal ook eens aan kerst gaan beginnen!
gr. hilde

cristel zei

wauw je hebt er 2 prachtige kaartjes van gemaakt eens wat anders he dan de vierkanten kaarten
grtjs

Jannie zei

Heel mooi Jolande,
Wat een prachtige rand het ziet er echt schitterend uit.

Groetjes Jannie.

jolanda zei

Echt supermooi Jolande! Het lijkt wel een kerstbal zo ;-)
Mooi plaatje ook!
groetjes jolanda

Marja zei

Leuke kaartjes. Erg mooi met dat frame.

Christa's blog zei

Eens een heel ander kerstkaartje, schitterend.
grtjes
Christa

heidy zei

Oh wow Jolande,wat heb je dat mooi gemaakt.
Groetjes Heidy

Kim zei

Die bloem vind ik echt mooi. Hij is zelfs chique te noemen.

Groetjes van Kim

creatiesmarian zei

Echt heel erg mooi.
Groetjes Marian

regina zei

hoi

wow ik vind ze supermooi!!!

heel erg mooi gemaakt!!

gr regina

Nora zei

Heel mooi gedaan!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda,zo lief plaatje.
Mooi die rand zeg.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat zijn ze weer super leuk geworden
gr Linda

regina zei

hoi

bedankt dat je wil stemmen !!
http://www.royalcanin.nl/kalender2011/welkom

dit is de link als ik het goed heb gedaan!!!

gr regina

Crea Gea zei

ze zijn supermooi geworden
liefs Gea

Astrid zei

Wow mooie kaarten zijn dit geworden zeg, iets heel anders dan normaal.
Prachtig hoor.
Groetjes Astrid

Miranda zei

hoi Jolande, ik vind vooral de witte kaart prachtig, heel chique

gr
Miranda

Linda zei

Ze zijn weer mooi Jolanda. Ik ben op het moment druk bezig, met kraamkado's, geboortebord, borduurwerk enz. want mijn dochter is 15-08 uitgeteld. Dus kan ik niets plaatsen, want dan is de verrassing ervan af.

Gr Linda

Aleida zei

Weer zo'n mooie kerstkaart! Hij is weer geweldig!
groetjes,

Diane zei

je bent lekker op dreef zeg met je kerstkaarten. leuk!

Groetjes,
Diane

martina's kaartjes zei

Dag Jolande !
Bedankt om zo snel volger te worden op mijn splinternieuwe blog, dat was snel ! Ik heb net een kijkje genomen op de jouwe, mooie creaties die hierop staan ! Zeker de moeite. Kerstkaarten heb ik nog even geen zin in, het is me net iets te warm en ben nog niet in de stemming. De jouwe zijn alvast de moeite.
Groetjes, Martina

Henriƫtte zei

Wat een prachtige kaarten zijn het geworden zeg en wat een leuk idee om met vellum zo'n kerstroos te maken.

Groetjes Henriƫtte

crealinedance zei

Hey Leuk model zeg om een kerstkaart maken.Gr.Nel

Wilma zei

Supermooie kerstcreaties heb je gemaakt! Prachtige details en super origineel!
Liefs
Wilma

Rebecca zei

twee prachtige kaarten weer Jolande!

groetjes Rebecca

Tineke's hobby zei

twee hele mooie kaarten eens wat anders vind ik erg mooi
Groetjes Tineke

Esther zei

Echt een superleuk idee zo met die fleur de lis mal,top.

Groetjes Esther