KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 2 juli 2010

Doosje met gehaakt hart.





















Het hart op dit doosje heb ik gehaakt.
Het doosje heb ik zelf ontworpen en er geen kant en klaar patroon voor gebruikt.
Even voor de duidelijkheid, voor het hart heb ik een patroon gevolgd en het doosje zelf heb ikzelf bedacht.
Het patroon voor het hart komt uit het tijdschrift Crochet creations nr: 42.
Papier: basic grey (capella).
De roosjes henb ik zelf gemaakt en ik heb ze nog ingespoten met glimmermist.
Ik moet zeggen, ik ben best wel trots op het resultaat.






Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend, liefs Jolande

38 opmerkingen:

Neline zei

Prachtig Jolande!!!
Hier kan je zeker trots op zijn;)
knap gehaakt hoor, je hart!!!
gisterenavond je blommigjes en vlinder al bewonderd...die zijn ook al zoooo mooi.

groetjes
Neline

Anette zei

Je haaksels worden almaar ingewikkelder!? Ze combineren prachtig met al wat je maakt.
Fijn weekend gr. Anette

marieke zei

Wat moooooooooooi !,heel apart,prachtig.

groetjes Marieke.

Diana zei

Prachtig doosje....knap gemaakt dat gehaakte hart!!

groetjes Diana

Linda zei

Heel mooi echt prachtig gedaan,als ik dat zo zie wou ik dat ik ook kon haken hihi.
gr Linda

Thea zei

Je mag zeker trots zijn op jezelf, ik vind het schitterend wat je hebt gemaakt. Prachtige kleuren ook. Mijn complimenten.

Groetjes
Thea

Sylvia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sylvia zei

HOi Jolande,

Tjonge sorry, ging ietsjes mis met mijn berichtje...

Wat heb jij een mooi doosje gemaakt en een gehaakt hartje, helemaal geweldig om te zien en wat een werkje zeg. Echt nostalgisch :) prachtig.

Groetjes
SYlvia

Henriƫtte zei

Wauw, helemaal super zeg je doosje. En wat knap dat je dat hartje haakt zonder patroon. Dat doe ik je niet na.

Groetjes Jet

Wendy Kamp zei

Nou je mag zeker trots zijn op het resultaat Jolande! Ik vind het echt een prachtig doosje geworden!

Groetjes,
Wendy

wilga zei

Het is weer een super mooi geheel geworden zeg!!

Groetjes en een fijn weekend
Wilga

Marie-claire zei

Wauw, wat heb je dat mooi gemaakt!
Fijn weekend!

Groetjes Marie-claire

Annemiek zei

Wat een prachtig doosje. En zo knap gehaakt, het past allemaal zo mooi bij elkaar!!!

Miep zei

wat knap om zoiets te ontwerpen.Complimenten.
Miep.D.

Bianca zei

Prachtig. En je haakwerk is schitterend. Mooi exemplaar.
Groetjes,
Bianca

Elly zei

GEWELDIG!!!!!!!

groetjes, Elly

miriam zei

Prachtig gemaakt en wat knap om dat hart zo helemaal zelf te haken.

liefs miriam

cristel zei

wauw heel erg knap gedaan hoor super
grtjs

Jannie zei

OOO wat is dit mooi Jolande!!!!
Hier mag je dan zeker wel trots op zijn.
Ik vind het schitterend!!!!!!

Groetjes Jannie

Anneke klerks zei

zoooooooooooooo, prachtig zeg, weer zo,n kunstwerkje

liefs Anneke

scraplouise zei

Nou dat mag je best zijn ziet er prachtig uit.

gr.Louise

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,Wat een schitterend doosje,prachtig papier,en dat gehaakte hart,zo mooi.

Liefs Riet.

Wilma zei

Dit is echt prachtig! Mooi gehaakt en zo netjes! Knap gedaan!
Liefs Wilma

Miranda zei

wat een prachtig doosje, ik ben eigenlijk niet zo van het haken, maar dit vind ik wel suuuuuppppppper mooi

groetjes
Miranda

durvina zei

Je mag hier inderdaad wel trots op zijn wat mooi.

Gr, Durvina

Kim Piggott zei

Oh wow!
This is absolutely amazing!
I love your crocheted heart and your flowers are so gorgeous!
Such a stunning creation!
hugs
kim x

crealinedance zei

Hey Hij is gaaf geworden Gr.Nel

Caroline zei

Schitterend !!!!!!!! Wat mooi gehaakt en je roosjes ook zo mooi, weer een lust voor het oog !!!

crea-elma zei

Hoi hoi,

Stukje hart had ik in rl gezien, maar het totaalplaatje is helemaal geweldig, ook het gekozen scrappapier, super!!!!

groetjes Elma

Jeannette zei

Complimenten hoor Jolande, het ziet er weer fantastisch mooi uit!
Fijn weekend en groetjes,
Jeannette

Rebecca zei

dat mag je best zeggen dat je hier trots op bent,vindt het prachtig.En bewonder je voor de tijd dat je steeds in je werkjes steekt,knap gedaan!!!

veel liefs Rebecca

Marja Sch zei

Ohhh wat een origineel idee zeg. je bent een echte haakkanjer hoor. Gr Marja

Yvonne Rijk zei

Daar mag je best trots op zijn ook. Ik vind het een kunstwerkje.
Groet van Yvonne.

Diane zei

Ha, je bent lekker bezig met haken, en je maakt er vervolgens ook wel iets moois en origineels mee zeg. Erg leuk.

Groetjes,
Diane

Yvonne zei

Heel mooi en erg origineel.

Marja zei

Prachtig Jolande! Helemaal een eigen creatie. Mooi dat gehaakte hartje en die bloemetjes.

Gretha zei

Een erg prachtig doosje, knap gedaan met dat gehaakte werkje. Mmmmm ik ben een beetje jaloers op je, dit kan ik niet hoor.. Hihihi.
lieve groetjes Gretha

Het Knuter Huuske zei

Wat een schitterend hart!!
Prachtig zo op het doosje!

Kom hier voor het eerst via google.
Omdat ik een patroon zocht van een hartje.....


Vriendelijke groet, ivonne.